خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان تولیدات سال 1396 انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۲۹

فراخوان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس جهت تولیدات نمایشی سال 96منتشر شد.

به گزارش ایلنا، این فراخوان در 4 بخش صحنه‌ای، محیطی، عروسکی وکودک و نوجوان و نمایش‌های رادیویی و در20 موضوع متنوع و فراگیر تنظیم شده است.

این فراخوان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، سازمان بسیج هنرمندان، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جهت تجمیع امکانات مادی و معنوی ونیز بهینه سازی توان سخت افزاری و نرم افزاری، با هدف ارائه آثار با کیفیت و فراگیر در سراسر کشور تنظیم و منتشر گردیده است.

انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در این فراخوان تاسقف 70میلیون ریال از متون نمایشی و تا سقف 300میلیون ریال از آثار نمایشی پذیرفته شده طبق نظر هیات کارشناسی انجمن حمایت خواهد کرد.

مهلت ارسال آثار (نمایش و نمایشنامه) تا 30خرداد ماه 1396و اعلام نتایج پذیرفته‌گان درهفته گرامیداشت دفاع مقدس خواهد بود.

علاقه‌مندان از سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر و بارگیری فرم تقاضا می توانند به پایگاه رسمی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به نشانی www.resistancetheater.com  و یا با شماره تلفن های88922721 و 88922723 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز