خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد تهران با حفظ سمت سرپرست ارشاد البرز شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۰۸

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ظهر امروز در سالن سیروس صابر اداره کل ارشاد استان برگزار شد و با حکم سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برزین ضرغامی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد. 

در حکم صادره از سوی سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمده است:

جناب آقای دکتر برزین ضرغامی، نظر به شایستگی و تجربیات اجرایی جناب عالی ، به موجب این حکم با حفظ سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ، به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداون متعال و نیز تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استانی و برقراری ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم هنردوست و هنر پرور استان البرز، با بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته در جهت کمک به رشد هرچه بیش تر فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.

مراسم معارفه ضرغامی با حضور سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز