خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۲۳

زمان ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه اعلام شد.

به گزارش ایلنا، داود موسایی؛ مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام ناشران خارجی خبر داد و گفت: بر اساس جدول زمانبندی ثبت نام ناشران متقاضی برای حضور در این دوره از نمایشگاه از روز دوشنبه ۹ اسفند ماه برابر با ۲۷ فوریه آغاز می‌شود.

وی افزود: ناشران خارجی و نمایندگی‌های نشر تا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه  (۱۵ مارس) فرصت دارند تا جهت ثبت نام اقدام کنند.

موسایی با اشاره به ثبت نام برخی از ناشران خارجی که از طریق بخش پیش ثبت‌ نام سایت نمایشگاه کتاب تهران اقدام کرده بودند نیز گفت: تعداد ۴۹ ناشر از این طریق ثبت‌نام کرده‌اند که اطلاعات آن‌ها همزمان با آغاز ثبت نام ناشران به این بخش منتقل خواهد شد.

مدیر کیمته ناشران خارجی با اشاره به ضوابط ثبت نام از نمایندگی ناشران خارجی نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران، نمایندگی‌های ناشران خارجی بایستی مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند و یا اینکه پروانه فعالیت خود را از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران یا شهرستان اخذ کرده باشند.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز