خبرگزاری کار ایران

با خاتمه یافتن آخرین مرحله داوری در جایزه مهرگان علم؛

کتاب‌ها، چهره‌ها و تشکل‌های مردمی حوزه محیط زیست انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۷۳

دبیرخانه جایزه مهرگان با اعلام خاتمه کار هیأت‌های داوری جایزه مهرگان در بخش‌های علم و ادب اعلام کرد مراسم نهایی اهدای جوایز مهرگان در روز جمعه 13 اسفندماه 1395 از ساعت 16 تا 19 در محل سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ مراسم نهایی اهدای جوایز مهرگان با حضور چهره‌ها و دوستداران ادبیات و محیط زیست برگزار می‌شود و در آن برگزیدگان بخش‌های ادبی و علمی، تندیس مهرگان، جایزه نقدی و لوح تقدیر خود را دریافت می‌کنند.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی پانزدهمین و شانزدهمین دوره جایزه مهرگان ادب در بخش بهترین ”رمان“ و بهترین ”مجموعه داستان“ در ماه‌های گذشته اعلام شده و با به پایان رسیدن داوری در دهمین و یازدهمین دوره‌ی جایزه‌ی مهرگان علم، کار هیأت‌های داوری مهرگان خاتمه یافته است.

علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان با اشاره به تغییرات پدید آمده در ترکیب هیأت داوران و آئین‌نامه جایزه مهرگان علم گفت: به دلیل محدود بودن تعداد کتاب‌های مهم تألیف شده در زمینه محیط زیست، هیأت داوران به اتفاق آرا تصمیم گرفته است که همراه با بررسی کتاب‌های تألیفی، به نقش تشکل‌های مردمی، چهره‌های تأثیرگذار و فعالیت‌های ترویجی و آموزشی محیط زیست نیز توجه شود و برگزیدگان این بخش‌ها نیز معرفی شوند.

مدیر جایزه مهرگان با قدردانی از کوشش‌های علمی مهندس اسکندر فیروز، بنیان‌گذار محیط زیست ایران که به رغم کهولت سن و دشواری حضور در جلسات داوری، به عنوان رئیس هیأت داوران جایزه مهرگان علم به این جایزه یاری می‌رسانند، از سال‌ها تلاش مؤثر و خدمت زنده‌یاد مهندس علی پازوکی دبیر و داور قدیمی این جایزه به نیکی یاد کرد و افزود: جایگاه ممتاز علمی و خدمات ارزنده این انسان شریف همواره در خاطر دوستداران محیط زیست ایران خواهد ماند.

به گزارش دبیرخانه جایزه مهرگان، داوری دهمین و یازدهمین دوره جایزه مهرگان علم در بخش‌های علمی، رسانه‌ها و تشکل‌ها را مهندس اسکندر فیروز (رئیس هیأت داوران)، مهندس هوشنگ ضیایی (دبیر هیأت داوران)، دکتر عبدالحسین وهاب‌زاده، مهندس محمدرضا داهی، بهرام معلمی، مهندس هومن جوکار، اسماعیل عباسی و مژگان جمشیدی به عهده داشته‌اند.

کار بررسی آثار علمی و فعالیت‌های تشکل‌های مردمی و برنامه‌های آموزشی و ترویجی در حوزه محیط زیست برای دوره‌های دوازدهم و سیزدهم جایزه مهرگان علم آغاز شده و در بازه زمانی 1395-1394 مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دبیرخانه جایزه مهرگان صندوق پستی 555-19615 تهران و ایمیل mehreganprize@gmail.com   را برای ارسال کتاب‌‌ها و طرح مطالب و پیشنهادات فعالان محیط زیست، ناشران و اهل قلم در نظر گرفته است.                           

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز