خبرگزاری کار ایران

اتفاقی نو در تئاتر دانشگاهی؛

بازبینی آثار تئاتر دانشگاهی توسط دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۰۲

برای اولین بار و در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نحوه بازبینی به انتخاب دانشجویان انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه‌ای درباره انتخاب نحوه بازبینی توسط دانشجو صادر شد که  پیرو این اطلاعیه برای نخستین بار در تمام  ادوار جشنواره، گروه‌ها می‌توانند نحوه بازبینی(حضوری یا غیرحضوری) را انتخاب کند.

اطلاعیه صادر شده به شرح زیر است:

براساس بند چهار (از بخش تئاتر صحنه) در فراخوان، دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در راستای هرچه بهتر و با کیفیت‌تر شدن این دوره از جشنواره و جلب رضایت بیشتر  دانشجویان، بازبینی مرحله اول نمایش‌های راه یافته به بخش صحنه‌ای را بنا بر انتخاب کارگردانان به صورت حضوری و غیرحضوری (دیدن فیلم) برگزار می‌نماید. لذا متقاضیان می‌بایست درخواست مکتوب خود را برای بازبینی حضوری و یا فیلم اثر تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ تحویل دبیرخانه کنند.

بدیهی‌است به تقاضاها و درخواست‌ها پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد و عدم پیگیری از نحوه بازبینی به منزله انصراف است.

لازم به ‌ذکر است، دبیرخانه برای بازبینی حضوری هیچ امکاناتی از قبیل اکسسوار، دکور، نور، صوت و ... برای ارائه به گروه ها ندارد.

بازبینی‌های حضوری از تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۵ طبق جدول برنامه‌ریزی شده توسط دبیرخانه در محل اداره تئاتر برگزار خواهد شد.

دانشجویان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره ۶۶۱۷۶۵۲۸ تماس حاصل کنند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، از ۱۵ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ به دبیری مهدی گمار برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز