خبرگزاری کار ایران

راه‌یابی مقالات 21 پژهشگر ایرانی تئاتر به یک سمینار بین المللی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۱۱

سمینار بین المللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیر دولتی» در حالی از 15 اسفند ماه کار خود را در تهران آغاز می‌کند که 21 پژوهشگر ایرانی با ارائه 16 مقاله پژوهشی در آن حضور دارند.

به گزارش ایلنا، در بخش ایرانی سمینار بین المللی «تئاتر و ظرفیت بخش غیر دولتی» 16 مقاله از پژوهشگران شناخته شده کشور ارائه می‌شود.

با اعلام هیات علمی سمینار ، از ایران رحمت امینی و مرضیه کریمیان کالکی با مقاله «تاثیر سالن‌های خصوصی درگسترش و رشد تئاتر در شهر تهران»، بهزادقادری با مقاله «تئاتر یا فضای تئاتری؛ دولتی یا غیردولتی؟»،  اردشیرصالحپور با مقاله «تمرکزگرایی و استبداد، دوعامل بازدارنده تئاترخصوصی در ایران»، رضا کوچکزاده با مقاله «بررسی بازدارنده‌های خصوصی شدن تئاتر در ایران» در این سمینار حضور خواهند داشت.

فرزاد معافی مقاله «تاثیر موج سوم علمی در دانشگاه‌های غیردولتی بر تئاتر دولتی»، پرستو محبی مقاله  «به کارگیری ظرفیت‌های علمی و عملی تئاتر دانشجویی در بدنه تئاتر غیردولتی»، شیوا مسعودی مقاله «نقش دراماتورژ در هویت بخشی به تئاترهای خصوصی(غیردولتی)»و غزاله رشیدی مقاله «شناسایی مولفه‌های سرمایه گذاری در بین اعضای گروه های تئاتر به منظور ارایه راه حل» را ارائه می‌کنند.

عطاالله کوپال مقاله‌ای تحت عنوان «کیفیت تعامل دولت با توسعه»، یوسف باپیری واشکان خیل‌نژاد مقاله‌ای با عنوان «بررسی رابطه نهاد دولت با تئاتر در ایران- پس از خصوصی سازی دولتی با تکیه برتولیدات تئاترهای بخش غیردولتی در دولت یازدهم»، زهرا خوشبویی، محمدعلی ابوترابی وحسن جودکی مقاله‌ای با عنوان «مداخله‌ی دولت در تئاتر ایران: قاعده دربرابر صلاحدید» را ارائه می‌کنند.

لاله تقیان در این سمینار بین المللی مقاله‌ای با عنوان «رابطه‌ی تئاتر خصوصی و بخش دولتی»، فراز فلاح‌نژاد مقاله‌ای با عنوان «نقش روابط عمومی در فرایند خصوصی سازی تئاتر ایران»، ولی الله شالی مقاله‌ای با عنوان «ضرورت‌های تئاتر غیردولتی در ایران براساس گفتمان‌های مدنی»، مریم دادخواه و کیمیا خطیب‌زاده مقاله‌ای با عنوان «رشد کمی و کیفی اجراها در سالن‌های پایتخت با تمرکز بر تالار ایرانشهر» و علی قلیپور مقاله‌ای با عنوان «سیاستگذاری فرهنگی، دولت و مساله تئاترعامه پسند و جاذبه‌های آن» را ارائه خواهند کرد.

سمینار بین المللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیر دولتی» از 15 تا 17 اسفند ماه 1395 با ارائه 30 مقاله و برپایی 8 میزگرد در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز