خبرگزاری کار ایران

بررسی جایگاه نقد در آموزش هنر

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۸۵

نشست"جایگاه نقد در آموزش هنر و پرورش منتقدین آکادمیک هنر" با سخنرانی محمدرضا شریف‌زاده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ایران به لحاظ پرورش نیروهای کارآزموده در گرایشات مختلف نقد هنرهای تجسمی در طَی سال‌های تشکیل دانشکده‌های هنری عملکردهای بسیار کم‌فروغی شکل گرفته و متاسفانه منتقدین هنر در طَی سال‌های اخیر به حدی کم‌توان و بدون آگاهی ظاهر شده‌اند که به نظر می‌رسد جایگاه نقد ومنتقد می‌رود تا به فراموشی سپرده شود.

"جایگاه نقد در آموزش هنر و پرورش منتقدین آکادمیک هنر" با گفتار محمدرضاشریف‌زاده، مدیر گروه دکتری فلسفه و پژوهش هنر دانشکده هنر، چهارمین نشست از سلسله نشست‌هایی است که از سوی "منتقدان هنرهای تجسمی ایران"  برنامه‌ریزی شده است.

در بخشی دیگر از این نشست که شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ ساعت ۱۸ در موسسه مطالعات فرهنگی بهاران برگزار می‌شود، کیوان خلیل‌ن‍ژاد، پژوهشگر و منتقد هنری، مختصات نقد اکادمیک به عنوان رویکردی روش‌مند و ناظر بر دیدگاه‌های علمی را در یک گفت‌وگوی باز مورد بررسی قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان برای  حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۱۸ شنبه ۳۰ بهمن به موسسه مطالعات فرهنگی بهاران واقع در میدان فاطمی، خیابان جویبار، کوچه نوربخش، شماره ۲۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز