خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام فیلم‌های متقاضی شرکت در جشنواره جهانی فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۱۱

دهم اسفندماه آخرین فرصت برای ثبت نام فیلم ها در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

به گزارش ایلنا، طبق فراخوان این جشنواره که اول اکتبر ۲۰۱۶ (دهم مهرماه ۹۶) در سایت رسمی جشنواره و رسانه‌های عمومی منتشر شد، علاقمندان به شرکت در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توانند تا دهم اسفند ماه در سایت ثبت‌نام کنند و تا بیستم اسفندماه ۹۵ مطابق با دهم مارس ۲۰۱۷ فیلم‌های خود را به دفتر جشنواره ارسال کنند.

فراخوان منتشر شده، شامل قوانین و مقررات، اهداف، شرایط پذیرش آثار، فرایند انتخاب و برنامه‌ریزی، برنامه‌ها، بخش‌ها، جوایز، فرم ثبت نام و گاهشمار جشنواره است.

بخش‌های اصلی جشنواره شامل سینمای سعادت (مسابقه بین الملل)، جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی) و جام جهان نما (جشنواره جشنواره‌ها) خواهد بود و از نمایش فیلم‌های کلاسیک، مستند زیر ذره‌بین و نمایش‌های ویژه به عنوان بخش‌های جنبی یاد شده است.

بخش‌هایی چون دارالفنون (اردوی استعدادیابی)، نشست‌های دانشگاهی و کارگاه‌های آموزشی نیز از جمله رویدادهای جشنواره سی و پنجم هستند. آدرس سایت رسمی  جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

دفتر جشنواره نیز در خیابان شریعتی سه راه طالقانی به طرف میدان سپاه نبش کوچه طاهریان پلاک 276 واحد 2 واقع است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۲۱-۲۸ آوریل ۲۰۱۷ (۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز