خبرگزاری کار ایران

رکورد آثار ارسالی به جشنواره مد و لباس شکست

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۱۵

با اتمام زمان ارسال آثار به دبیرخانه و پایان کار هیات انتخاب، بیش از 5200 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر رسید که بالاترین میزان در تمام ادوار جشنواره محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این دوره باتوجه به استقبال بالایی که از جشنواره ازسوی هنرمندان حوزه مد و لباس شد، تعداد بالایی از آثار مورد داوری و بررسی هیات انتخاب قرار گرفتند.

جواد صادقی، مسوول دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر، در این‌باره می‌گوید: باتوجه به اطمینانی که طراحان لباس به جشنواره پیدا کرده‌اند و این جشنواره کارکرد مناسب خودش را در این سال‌ها نشان داده است، شاهد استقبالی پرشور ازسوی طراحان لباس در این دوره بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره همچنین باید به جایگاه این جشنواره در میان فعالان مد و لباس، برای دست یافتن به نقطه نظرات مشترک با کارگروه اشاره کرد، به شکلی که حجم قابل توجهی از آثار رسیده به دبیرخانه را آثار "کاربردی" تشکیل می‌دهند.

براساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر؛ در این دوره 250 اثر در بخش نمایش جشنواره برای مخاطبان ارائه شده و آثار برگزیده نهایی از میان همین 250 اثر انتخاب خواهند شد.

100 اثر از میان این آثار به بخش کاربردی و 150 اثر به سایر بخش‌های مسابقه طراحی لباس اختصاص دارد.

در این دوره تاکید جشنواره مد و لباس فجر بر آثار کاربردی و اجتماع است و در بخش‌های دیگر هم آثار قابل توجهی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 ششمین جشنواره مد و لباس فجر، اسفندماه سالجاری همزمان در تهران و 15 استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز