خبرگزاری کار ایران

واکنش سهراب پورناظری به پخش موسیقی رگ خواب در اختتامیه؛

داوران گفتند نمی‌دانستیم آهنگساز فیلم کیست!/ زمانِ اعلام نامزدها گوشی‌هایتان را روشن بگذارید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۲۴

آهنگساز فیلم «رگ خواب» می‌گوید: در اختتامیه جشنواره فیلم فجر موسیقی با کلام یکی از آهنگ‌های فیلم «رگ خواب» با صدای همایون شجریان پخش شد اما برای این کار از صاحبان فیلم اجازه نگرفتند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سهراب پورناظری شامگاه پنجشنبه (21 بهمن ماه) در برنامه هفت سینمایی طی سخنانی گفت: نامزد نشدن مهم نیست اما موسیقی این فیلم موسیقی قابل توجهی‌ست. موسیقی «رگ خواب» قطعاً قابل تأمل است. اما پس از اعلام نامزدها با جناب آقای اکبر نبوی و محمدرضا هنرمند تماس گرفتم و جویای علت کار شدم تا نقاط ضعفم را بفهمم.

وی ادامه داد: وقتی تماس گرفتم؛ آقای نبوی گفتند ما روز گذشته 10 بار با شما تماس گرفتیم ولی در دسترس نبودید. گویا با شماره قدیمی و خاموش من تماس می‌گرفتند.

پورناظری ادامه داد: چون در تیتراژ پایانی شما اسم گروه آهنگسازی را آورده بودید، ما دچار تشکیک شده بودیم که آهنگساز این فیلم کیست! گفتم مگر در تیتراژ ابتدایی و پایانی این مسئله قابل فهم نیست. سکوت کردند و گفتند نفهمیدیم!

وی افزود: این مسئله خیلی بیشتر مرا ناراحت کرد که به‌جای ایراد فنی، گفتند متوجه نشدیم اساساً آهنگساز کیست؟! چطور می‌توان حتی تیتراژ فیلم را نخواند؟ وقتی من شنیدم فیلمی کاندیدا شد که اصلاً موسیقی متن ندارد! به این نتیجه رسیدم که در موقع اعلام نامزدها باید با گوشی تماماً شارژ بیدار بود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز