خبرگزاری کار ایران

در جشنواره فیلم فجر و برج میلاد رخ داد؛

عذرخواهی بهروز غریب‌پور از خبرنگاران/تاکید بر رعایت احترام دوطرفه

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۷۳۷

جمعی از خبرنگاران نسبت به برخورد برخی هنرمندان با خبرنگاران قبل از شروع نشست‌خبری فیلم اسرافیل اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه خبری درباره اتفاقات روزهای اخیر و بی‌احترامی‌هایی که نسبت به خبرنگاران صورت گرفته گفت: طی روزهای گذشته در برج میلاد و در حین پوشش خبری فیلم‌ها و با فشار کاری در کنار هنرمندان و سینما قرار گرفتیم با این حال دوستان فراموش می‌کنند که به عنوان پاسخگو در این نشست حضور دارند و اگر دوست ندارند پاسخی ندهند در نشست‌ها حضور نداشته باشند و نه زمان و وقت ما را بگیرند و نه وقت خودشان را و برای زمان ارزش قائل باشند.

روزنامه‌نگاران به هنرمندان کمک می‌کنند تا فیلم آنها را مطرح کند و آن را به مردم و مخاطب بشناسانند. اما متاسفانه هنرمندان هر نوع توهین و بی‌احترامی را نسبت به خبرنگاران دارند درحالیکه جامعه خبری شریف هستند و همیشه در مقابل این بی‌احترامی‌ها سکوت می‌کنند و احترام هنرمندان را حفظ کنند.

متاسفانه در روز گذشته و در نشست خبری خانم بازیگر همچنان اصرار به بی‌احترامی خودشان نسبت به خبرنگاران و آن اتفاقی که در یک سال گذشته افتاده بود داشت. اما باید بگویم آن هشت خبرنگار در آن برنامه مذکور که خانم بازیگر برخورد نامناسب با آنها داشتند از شریف‌ترین خبرنگار سینمای ایران بودند و هیچ وقت بی‌احترامی به سینماگران نداشتند و همه آنها را به شرافت می‌شناسند. احترام باید دوطرفه و متقابل باشد.

دومین مسئله این است که ما از برخی برخوردهای سالن انتظار عصبانی و ناراحت هستیم این کارت به معنی این است که ما خبرنگاریم یعنی اجازه حضور داریم و هیچکس حق ندارد از خبرنگار بپرسد به چه عنوانی اینجا هستید و او را تهدید کند. چرا باید این تهدیدها شورت بگیرد این دوستان تازه کار نیستند و چهره های خبرنگاران را می‌شناسند.

مجری نیز گفت: دریاره برخورد هنرمندان باید بگویم احترام باید متقابل باشد و رفتار باید در شان دوطرف باشد و همه هنرمندان چه هنرمندان باسابقه و چه جوانترها که به تازگی وارد این فضا می‌شوند باید رفتارهای صحیحی داشته باشند. در رفتارهای مسئولان تشریفاتی هم اگر این اتفاق افتاده باشد اشتباه کردند اما خواهش می‌کنم رفتار یک فرد را به کل جمع نسبت ندهند.

در ادامه نیز بهروز غریب‌پور نیز گفت: حرفها کاملا دقیق و درست است به عنوان یک هنرمند از جامعه رسانه و روزنامه‌نگاران و کسانی که خبرهای جامعه هنری را منتقل می‌کنند ممنونم.

وی متذکر شد: من با شما نسبت دارم و خودم نیز روزنامه‌نگار بودم. همچنین از کوچکترین و بزرگترین بی‌احترامی شده باشد عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز