خبرگزاری کار ایران

منیر قیدی در نشست خبری:

هیچ تهیه‌کننده‌ای «ویلایی‌ها»را نمی‌پذیرفت/خودم را فیلم اولی نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۰۹

نشست رسانه‌ای فیلم ویلایی‌ها با حضور عوامل این فیلم در کاخ جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منیر قیدی در نشست رسانه‌ای فیلم ویلایی‌ها با بیان اینکه من خودم را فیلم اولی نمی‌دانم چون منشی‌صحنه بیش از 20 فیلم بوده‌ام، گفت: از زمانی که نوشتن فیلمنامه را شروع کردم تا زمانی که فیلم ساخته شد 10 سال زمان برد زیرا هیچ تهیه‌کننده‌ای آن را نمی‌پذیرفت. من از آقای ملکان نه به دلیل اینکه تهیه‌کننده است بلکه چون دوست و مشاوره گروه بود، ممنونم.

ثریا قاسمی در ادامه اظهار کرد: در شرایط بسیار سخت، بسیار سخت و بسیار سخت آقای ملکان کمک کرد تا این کار را انجام دهیم. این فیلم انتظار زنان در جهان و جنگ‌افروزی ظالمان را نشان می‌دهد. زنان، مادران، دختران و خواهرانی که در انتظارها می‌مانند، می‌سوزند و می‌سازند.

این بازیگر تاکید کرد: من ازنظر سنی به عنوان بزرگ این جمع می‌خواهم حرفی بزنم، آیا نمی‌توانند به تهیه‌کننده‌هایی مثل ملکان که کمک می‌کنند تا فیلمی ساخته شود، قول‌هایی را که می‌دهند انجام دهند تا فیلم بسازند؟

سعید ملکان تهیه‌کننده نیز در سخنانی اظهار داشت: برای نخستین بار موسیقی تیتراژ پایانی این فیلم را آقای کویتی‌پور ساخته است.

بهنوش طباطبایی در پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسید فکر می‌کنید امسال به خاطر ایفای این نقش سیمرغ بگیرید، گفت: این فیلم جزو فیلم‌هایی است که عمیقا دوستش دارم و به دلیل ارزش و اعتقاداتم خوشحال می‌شوم سیمرغ بگیرم اما در کل می‌خواهم پکیج سیمرغ را کنار بگذارید. من در لحظه لحظه این فیلم صبوری زنانه را تجربه کردم.

صابر ابر نیز با بیان اینکه من به نمایندگی از مردهای این فیلم در این نشست حضور دارم، گفت: من در این فیلم سهم کوچکی داشتم. بودن در این فیلم به دلایل بسیار برایم مهم و ارزشمند است و اگر در آن سهمی نداشتم دلم می‌سوخت.

او ادامه داد: هر بار که این فیلم را می‌بینم به یاد همه مادران می‌افتم. به‌طرز عجیبی فکر می‌کنم هر مادری که چه یک‌سال چه 10 سال این انتظار را تجربه کرده؛ قابل ستایش است.

ستار اورکی آهنگساز نیز گفت: من از بازی خوب بازیگران فیلم برای ساخت آهنگ وام گرفتم.

انسیه شاه‌حسینی نیز که در این نشست حضور داشت، اظهار کرد: ویلایی‌ها تنها فیلم حوزه دفاع‌مقدس است که از بعد انقلاب دیدم و لذت بردم. احساس می‌کنم کسی بعد از سال‌ها خاک صحنه خوردن، پرچم افتاده و خاک‌خورده دفاع‌مقدس را به زیبایی برافراشته است.

وی متذکر شد: به عقیده من هر اندازه از منیر قیدی تقدیر شود حقش است. ثریا قاسمی نیز در این فیلم بیداد کرد و امیدوارم همیشه سلامت باشد.

پریناز ایزیار بازیگر، ستار اورکی آهنگساز و علی قاضی مدیر فیلمبرداری از دیگر عوامل فیلم حاضر در نشست ویلایی‌ها بودند. همچنین غلام کویتی‌پور تیترار این فیلم را اجرا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز