خبرگزاری کار ایران

دو خبر از دو جشنواره تئاتر فجر؛

آثار برگزیده مسابقه عکس جشنواره در «قاب‌بازی»

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۶۴۳

کتاب «قاب‌بازی»، شامل آثار برگزیده مسابقه عکس سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

 به گزارش ایلنا، کتاب مجموعه آثار برگزیده مسابقه عکاسی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با عنوان «قاب‌بازی» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این دوره از مسابقه عکاسی تئاتر، 206 عکاس با 1030 عکس شرکت کردند که از این میان 55 عکس از 70 عکاس به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در این کتاب منتشر شدند.

سیف‌الله صمدیان، عباس کوثری و رضا کیانیان، اعضای هیات داوران این مسابقه بودند. کتاب 91 صفحه دارد و پیام سعید اسدی، دبیر سی و چهارمین و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بیانیه هئیت داوران و معرفی مختصری از هیات داوران، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

عکس‌هایی از نمایش‌های «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی و «خانه ابری»‌ به کارگردانی سیامک احصایی، حمیدپورآذری «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی تبسم ارگی، «کسوف» به کارگردانی ایوب آقاخانی، « بیرون پشت در» به کارگردانی ایمان اسکندری، «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمدرحمانیان، «رقص مرگ بی لالا» به کارگردانی یاسرخاسب، «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی»‌ به کارگردانی علی رفیعی، «در بارانداز» به کارگردانی امیرکاوه آهنین جان، «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده، «خرس و خواستگاری» به کارگردانی محمد حسن معجونی، «سوءتفاهم»‌ به کارگردانی محمد مهدی‌ شاهی و«فستیوال ماها: پیش درآمد رازهای پارسی» به ‌کارگردانی سینا صابری در زمره برگزیده‌های این مسابقه بودند که در این کتاب منتشر شده‌اند.

 

 

آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری جشنواره تئاتر فجر در «دیده‌ور»

 کتاب «دیده‌ور»، شامل آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری سی ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

 کتاب مجموعه آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با عنوان «دیده‌ور» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این دوره از مسابقه پوستر و هویت بصری تئاتر، 100 طراح با 353 اثر شرکت کردند که از این میان 69 اثر از 42 طراح به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و در این کتاب منتشر شدند.

مازیار تهرانی، قباد شیوا و مجیدکاشانی، اعضای هیات داوران این مسابقه بودند. کتاب 118 صفحه دارد و پیام سعید اسدی، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بیانیه هئیت داوران و معرفی مختصری از هیات داوران، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

پوستر‌هایی از نمایش‌های«برگشتی در کار نیست»، «روایت عاشقانه»‌، «بزم و رزم»، «قطاری که تمام نشد»، «جاودانگی»، «سهراب و آغاز گرگ»، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود»، «وقتی زنجره‌ها شیهه می‌کشند»‌، «کی گفت آری، کی گفت نه»، «اشک‌های خدا شور نیست»، «کازینو»، «آیدا»‌، «چسب زخم» و « مونولوگ» برگزیده‌های این مسابقه بودند که در این کتاب منتشر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز