خبرگزاری کار ایران

«آیس‌لند» به هفته پایانی رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۲۳

نمایش «آیس‌لند» نوشته نیکلاس بیلون به کارگردانی آیدا کیخایی از 29 آذر ماه در تئاتر باران درحال اجراست، برای آخرین هفته پذیرای تماشاگران می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش "آیس‌لند" طی اجراهای گذشته خود پذیرای بیش از 4000تماشاگر شده و مورد استقبال هنرمندان و تماشاگران تئاتر باران قرار گرفته است.

تئاتر باران تا هشتم بهمن ماه همچنان میزبان نمایش «آیس‌لند» به کارگردانی آیدا کیخایی است و«آیس‌لند» فقط تا تاریخ ذکر شده روی صحنه بوده و تمدید هم نخواهد شد.

این نمایش که در سالن تئاتر باران با ظرفیت 121صندلی به صحنه می‌رود، پس از پشت سر گذاشتن ۳۰ اجرا میزبان 4هزار و ۳۵۰ تماشاگر بوده است.

نمایش«آِیس‌لند» برای آخرین هفته پذیرای تماشاگران می‌شود و دیگر تمدید نمی‌شود.

«آیس‌لند» طی اجراهای اخیر خود پذیرای هنرمندانی چون ستاره اسکندری، کیومرث مرادی، یغما گلرویی، بهاره رهنما، شبنم فرشادجو، علی شادمان، هانا کامکار، افشین هاشمی، پانته‌آ پناهی‌ها، رضا بهبودی و... شده است که برای این نمایش بلیت فروخته‌اند.

در این نمایش که تاکنون با استقبال کم‌نظیر تماشاگران مواجه شده، آزاده صمدی، فهیمه امن‌زاده و احسان کرمی ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند تا ۸ بهمن ماه در روزهای معمولی در نوبت ۲۰:۳۵ و در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در دو نوبت ۲۰:۳۰ و ۲۲ به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای فلسطین جنوبی، پلاک۲۹۲، تئاتر باران مراجعه کنند و برای رزرو بلیت این اثر نمایشی با شماره ۶۶۱۷۶۸۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز