خبرگزاری کار ایران

حضور 1000 نفر در مرحله داوری خواهران مسابقات قرآنی «سراج»

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۵۱

1000 شهروند منطقه چهارده در بخش خواهران در مرحله داوری مسابقات قرآنی «سراج» هفتم و هشتم بهمن ماه در فرهنگسرای اخلاق به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، صفا فاضلی دبیر اجرایی مسابقات قرآنی سراج در منطقه چهارده با اعلام این مطلب گفت: پس از اجرای داوری مسابقات قرآنی «سراج» ویژه برادران در روز اول بهمن ماه، در بخش خواهران نیز 1000 نفر روزهای هفتم وهشتم بهمن ماه در مرحله داوری مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ خردسالان به رقابت می‌پردازند.

به گفته فاضلی، براساس شیوه‌نامه مسابقات، در رشته قرائت تحقیق و ترتیل، شرکت‌کنندگان در شاخصه‌های تجوید، وقف و ابتداء، صوت و لحن و در رشته حفظ نیز کودکان و خردسالان از نظر حسن حفظ و کیفیت محفوظات ارزیابی می‌شوند و به تمامی کودکان نیز همزمان باحضور در مرحله داوری، هدیه فرهنگی اهداء می‌شود.

وی افزود: نفرات اول تا سوم رشته‌های تحقیق و ترتیل (مبتدی و پیشرفته) در تمام رده‌های سنی به تفکیک خواهران و برادران که براساس رای هیات داوران انتخاب می‌شوند همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در آئین اختتامیه مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات قرآنی «سراج» در فرهنگسرای اخلاق تقدیر می‌شوند.

فرهنگسرای اخلاق درخیابان پیروزی،خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز