خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

آخرین تصمیم درباره فیلم قاتل اهلی+۲۴ عکس جدید

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۲۷

بر اساس تصمیم کار گردان و تهیه کننده فیلم سینمایی قاتل اهلی دو سنخه از این فیلم برای نمایش آماده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ قرار است فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی منصور لشگری قوچانی در دو نسخه جداگانه به نمایش دربیاید.

براساس تفاهمی که بین کارگردان و تهیه‌کننده صورت گرفته؛ نسخه‌ای از فیلم قاتل اهلی در جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید که براساس نگاه مسعود کیمیایی و توسط بهرام دهقانی تدوین شده است. بعد از پایان جشنواره نسخه‌ای از فیلم قاتل اهلی که کاملاً براساس فیلمنامه و تحت‌نظر تهیه‌کننده توسط بهرام دهقانی تدوین شده؛ اکران عمومی می‌شود.

ارزیابی کار نویسنده و کارگردان در جشنواره توسط منتقدین و اهل فن بررسی می‌شود و برای اکران عمومی فروش فیلم و رضایت مردم عام مهم است که زمان کمتر و با نظر تهیه‌کننده است.  

برای همین زمان این دوفیلم متفاوت است و نسخه‌ای که زیر نظر مسعود کیمیایی تدوین شده؛ حدود 20 دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران است و بنا به شنیده‌ها در استودیو ایران نوین، رابطه بسیار دوستانه‌ای بین مسعود کیمیایی و لشکری قوچانی برقرار بوده است.

فیلم سینمایی قاتل اهلی با حضور پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پولاد کیمیایی، حمیدرضا آذرنگ و رضا رشیدپور  ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز