خبرگزاری کار ایران

مهناز افشار: کار خیر حتی اگر شو و نمایش باشد؛ تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۰۳

سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است در جشن حراج نقاشی‌های کودکان کار گفت: کار خیر تاثیر خود را خواهد گذاشت، حتی اگر به آن شو و نمایش بگویند.

به گزارش ایلنا، همزمان با افتتاح نمایشگاه «هوای شهرم را آبی کشیدم» جشن حراج نقاشی‌های کودکان کار شب گذشته یکشنبه ۳ بهمن در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

مهناز افشار سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است؛ با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان عزیز کشورمان گفت: متاسفانه روزهای تلخی را را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم این روزهای غمبار به زودی به پایان برسد.

وی افزود: اگر ما امروز در این محل جمع شده‌ایم، برای این است که بچه‌ها انگیزه و امید خود را از دست ندهند و به وجدانمان تلنگری بزنیم تا انسانیت را فراموش نکنیم.

این بازیگر سینما با بیان اینکه کار خیر حتی اگر شو و نمایش هم اطلاق شود، تأثیر خود را خواهد داشت، بیان کرد: حتی اگر به ما بگویند که با این کار یک نمایش و شو اجرا می‌کنید، بازهم من حاضر هستم در این فضا حضور داشته باشم تا حداقل به یک نفر هم که شده بگوییم کودکان این سرزمین آینده‌سازان کشورمان هستند و باید مورد توجه و محبت قرار بگیرند.

حسین رفیعی نیز طی سخنانی گفت: در ابتدای دهه ۴۰ خود من جزو کودکان کار بودم. چراکه همزمان با تحصیل کار هم می‌کردم. به نظرم نذر فرهنگی همین کمک‌ها را شامل می‌شود و همه آدم‌ها در هر مقطع تحصیلی و شرایط اجتماعی می‌توانند کار کنند و این اصلاً یک عیب حساب نمی‌شود.

وی افزود: اتفاقاً تنها دنیایی که در آن بد اخلاقی نیست، دنیای کودکان است و آن‌ها که بداخلاق هستند، حتماً کودک درونشان به خواب رفته است. کودکان کار بسیار ارزشمندند. آن‌ها کار می‌کنند تا در مقابل کسی کمر خم نکنند.

خشایار اعتمادی نیز بعد از اجرای قطعه‌ای گفت: کودک کار واژه قشنگی است و اتفاقاً کودک بی‌کار واژه مناسبی نیست. گفته شده است تا سال ۱۴۰۰ در ایران هیچ کودک کاری وجود نخواهد داشت. اما من می‌گویم خدا کند در کشورمان همیشه کار باشد.

در بخش‌های مختلف این مراسم تعدادی از نقاشی‌های کودکان کار به فروش رفت که در مجموع 8 تابلو به رقمی معادل 10 میلیون تومان فروخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز