خبرگزاری کار ایران

سعید پیردوست در گفت‌وگو با ایلنا:

دوره آخرالزمان شده/ مردها نقش زن‌ها را بازی می‌کنند و پیرها نقش جوان‌ها را

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۲۵۵

مردها نقش زن‌ها را بازی می‌کنند و مردها نقش زن‌ها را، پیرها نقش جوان‌ها را بازی می‌کنند و جوان‌ها نقش پیرها را. این است که همه چیز قروقاطی شده است. همیشه می‌گفتند دوره آخر زمان که می‌شود خیلی اتفاق‌ها می‌افتد.

سعید پیردوست در رابطه با آخرین بازی سینمایی‌اش گفت: آخرین کارم فیلم سینمایی قاتل اهلی ساخته آقای مسعود کیمیایی است. فیلمبرداری این فیلم حدود دو ماه به طول انجامید اما من در این کار فقط دو روز کار داشتم.

بازیگر پاورچین درباره علت کم‌کار شدنش گفت: هرکسی دوره‌ای دارد و دوره ما هم با آمدن جوانان جدید به پایان رسیده است. اما در کل اوضاع پیچیده‌ای‌ست. مردها نقش زن‌ها را بازی می‌کنند و مردها نقش زن‌ها را، پیرها نقش جوان‌ها را بازی می‌کنند و جوان‌ها نقش پیرها را. این است که همه چیز قروقاطی شده است. همیشه می‌گفتند دوره آخر زمان که می‌شود خیلی اتفاق‌ها می‌افتد.

وی درباره کار دیگرش غیر از سینما گفت: زمینه فعالیت دیگری ندارم. وقتی جوان بودم فکر این روزها نبودم و امروز با این کم‌کاری‌ها در خانه مانده‌ام و کاری نیست.

پیردوست درباره ترک همکاری با کارگردانی که سالها با او کار کرده است؛ گفت: من بازیگرم هر وقت صدایم بزنند؛ بازی می‌کنم اما هیچوقت از کارگردانی نخواستم از من در فیلمش استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز