خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه ساختمان پلاسکو صورت گرفت؛

لغو آیین رونمایی از پوستر و مجموعه آثار مردمی جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۰۸

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در یادداشتی به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو تهران، از لغو آیین رونمایی از پوستر و مجموعه آثار مردمی جشنواره به این مناسبت خبر داد.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت «محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است:

«حادثه فروریختن قدیمی‌ترین ساختمان بلند مرتبه ایران که منجر به از دست دادن تعدادی از فرزندان این مرز و بوم گردید، باعث جریحه دار شدن قلوب مردم ایران و هنرمندان شده است.

جشنواره فیلم فجر خود را متعلق به مردم می‌داند و برای مردمی که جشنواره را از آن خود می‌دانند، احترام فراوانی قائل است، ما خود را در غم از دست دادن مردم و آتش نشانان فداکار شریک می دانیم و اعلام می‌کنیم آیین رونمایی از پوستر جشنواره و مجموعه آثار مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در روز جمعه یکم بهمن ماه به نشانه احترام به آلام مردم برگزار نمی‌شود.

لازم می‌دانم از هنرمندان و همکاران جشنواره که تلاش کردند روز جمعه یکم بهمن ماه برنامه‌ای در خور احترام به هنر ایران برگزار شود، تشکر کنم و از هنرمندان و مهمانان گرامی بخواهم برای تسلی خاطر جامعه – هرجا که نیاز بود- حضور به هم رسانیم.

چراکه ما هنرمندان مردمیم و جشنواره ما جشنواره‌ای برای مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز