خبرگزاری کار ایران

در هفتمین روز جشنواره موسیقی فجر

امشب اجرایی از بخش بین‌الملل و اجرایی از بخش نواحی آنلاین پخش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۶۱

علاقه‌مندان به موسیقی امشب می‌توانند یک اجرا از بخش بین‌الملل و اجرایی دیگر از بخش موسیقی نواحی را به صورت آنلاین ببینند.

به گزارش ایلنا، پخش آنلاین و آفلاینِ کنسرت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر امشب پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ هم ادامه میابد.

از میان کنسرت‌های امشب دو اجرا به صورت آنلاین و ۴ اجرا هم به صورت آفلاین پخش می‌شود.

کنسرت پیانو «یگور شوتسف» و آنسامبل زهی شهرزاد از اوکراین و همچنین اجرای گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان به صورت آنلاین پخش می‌شوند. اجرای نخست ساعت ۱۸:۳۰ و اجرای گروه «لیان» ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین کنسرت‌های؛ ارکستر سمفونیک تهران و ایتالیا به رهبری شهرداد روحانی، گروه شِواش مقدم از مازندران، گروه پویان بیگلر و گروه چهارباغ(علی رستمیان و محمدرضا رستمیان) هم به صورت آفلاین در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌گیرد.

شب گذشه چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ نیز اجرای گروه کوبه‌ای از ژاپن و اجرای «آنتونیو زومباخو» از پرتغال از طریق سامانه «حام» با موفقیت به صورت آنلاین پخش شد.

از میان اجراهای شب گذشته هم اجرای گروه‌های موسیقی نواحی ایران «خنیاگران پنج اقلیم»، ارکستر «نغمه باران»، اجرای گروه بهاره فیاضی و گروه «همنوازان سایه» هم به صورت آفلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برنامه‌های آفلاین کمتر از ۲۴ ساعت پس از اتمام اجرا بر روی سامانه حام بارگذاری می‌شوند.

شرکت «حام» نخستین برگزار کننده کنسرت‌های آنلاین در ایران پیش از این اجراهای بسیاری را به صورت آنلاین برای مخاطبان پخش کرده است.

با تمهیداتی که مسئولان شرکت «حام» اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را ببینند.

علاقه‌مندان به دیدنِ کنسرت‌‌های آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت نام خود را انجام و اجراهای آنلاین و آفلاین را ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز