خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های روز هفتم؛

سازهای ارکسترال در هفتمین شب جشنواره می‌نوازند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۳۷

هفتمین شب از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای دوباره ارکستر ملی و اجرای مشترک ارکستر سمفونیک و ارکستر ایتالیایی و ۹ اجرای دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفتمین شب از سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ۱۱ اجرا در ۶ سالن برگزار می‌شود.

 در تالار وحدت و از ساعت ۱۸:۳۰ ارکستر یگور شوتسوف از اکراین و آنسامبل زهی شهرزاد روی صحنه می‌رود. همچنین از ساعت ۲۱:۳۰ اجرای ارکستر سمفونیک تهران به همراه ارکستر ایتالیا برگزار می‌شود.

 تالار رودکی از ساعت ۱۸:۳۰ گروه شواش مازندران به سرپرستی محمد ابراهیم عالمی روی صحنه می‌رود و ساعت ۲۱:۳۰ گروه لیان به سرپرستی محسن لیان از استان بوشهر در این تالار اجرا دارد.

 برج آزادی ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه ایل بانگ بختیاری به سرپرستی کوروش اسدپور است و ساعت ۲۱:۳۰ آریا عظیمی‌نژاد اجرا دارد.

 فرهنگسرای نیاوران ساعت ۱۸:۳۰ میزبان پویان بیگلر است همچنین گروه چهارباغ به سرپرستی علی رستمیان و محمدرضا رستمیان اجرا دارد.

 سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ساعت ۱۹ میزبان محسن یگانه در بخش پاپ جشنواره فجر است و زانیار خسروی از ساعت۲۲ در این سالن اجرا دارد.

از ساعت ۲۱:۳۰ ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری برای دومین بار در این جشنواره در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز