خبرگزاری کار ایران

در ششمین روز جشنواره برگزار می‌شود؛

از حضور ژاپنی‌ها تا اختصاص اجرای دو سئانس به حامد همایون

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۲۹۱

در ششمین شب از جشنواره سه اجرا در بخش بین‌الملل و یک اجرا از بخش بانوان به همراه گروه‌های موسیقی نواحی، تلفیقی و پاپ روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی و دومین جشنواره فجر که به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود در ششمین شب میزبان 10 اجرا است که در شش سالن روی صحنه می‌روند.

  در تالار وحدت و از ساعت 18:30 گروه طبل‌سای از کشور ژاپن روی صحنه می‌رود. قرار بود دولتمند خائف از کشور تاجیکستان نیز در همین ساعت و در تالار وحدت اجرا داشته باشد که متاسفانه به دلیل بیماری دولتمند خائف این اجرا کنسل شد.

 در سئانس دوم این تالار نیز از ساعت 21:30 آنتونیو زومباخو از کشور پرتغال در بخش بین‌الملل جشنواره اجرا دارد.

 در بخش موسیقی نواحی ایران گروه خنیاگران پنج اقلیم از ساعت 18:30 در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. همچنین در سئانس دوم و از ساعت 21:30 ارکستر نغمه‌های باران به سرپرستی علی امیرقاسمی در تالار رودکی اجرا دارد.

گروه سوریانگ از استان لرستان به رهبری احسان عبدی‌پور از ساعت 18:30 در برج آزادی اجرا دارد و حجت اشرف‌زاده نیز در بخش تلفیقی جشنواره از ساعت 21:30 در همین سالن روی صحنه می‌رود.

 بهاره فیاضی در بخش بانوان جشنواره موسیقی فجر از ساعت 18:30 در فرهنگسرای نیاوران اجرا دارد . همچنین گروه همنوازان سایه به سرپرستی محمد امین اکبرپور و حسن علیشاپور از ساعت 21:30 در این سالن اجرا دارد.

 حامد همایون مانند شب گذشته در دو سئانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

برج میلاد نیز در ششمین شب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از ساعت 21:30 میزبان علی زندوکیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز