خبرگزاری کار ایران

آغاز تصویربرداری گمشدگان در روزهای آینده با بازی متفاوت ترلان پروانه

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۶۹

با قطعی شدن حضور سری اول بازیگران، تصویر برداری مجموعه تلویزیونی گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین و یکی از مهمترین لوکیشن‌های سریال گمشدگان که یک خانه قدیمی است تا چند روز آینده آماده شده و فیلمبرداری در این لوکیشن آغاز خواهد شد.

تاکنون حضور بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، علی استادی، حسین سلیمانی، کتانه افشاری نژاد و... ترلان پروانه در این مجموعه به عنوان بازیگر قطعی شده و قرار است در  اولین لوکیشن سریال که یک خانه قدیمی است جلوی دوربین بروند. ترلان پروانه بازیگر جوان دراین مجموعه نقش خاص و متفاوتی را ایفا می‌کند.

حضور بازیگران مطرح دیگری نیز قطعی شده که درجریان ساخت سریال به این مجموعه اضافه می‌شوند و اسامی آنها به‌زودی اعلام می‌شود.

مجموعه تلویزیونی گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی و تهیه‌کنندگی علی حجازی مهر قصه متفاوتی را روایت می‌کند که به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می‌پردازد.

عوامل سریال گمشدگان عبارتند از: کارگردان: رضا کریمی، نویسندگان: رضا مقصودی، مدیر فیلم‌برداری: ابراهیم، مدیر تولید: مهدی رجبی، دستیاراول کارگردان: عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه‌ریزی: محمد رسولی‌ واشقانی، صدابردار: رضا کنشلو، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تدارکات: روح رهبری، دستیار کارگردان: سعید سیری، تدارکات: مهدی رهبری، عکاس: علی حمیدنژاد، دستیار صحنه: حمید نظیفی، دستیار لباس: نیسا نادری، دستیار برنامه: مریم، امور مالی: سیدمصطفی حسنی، تهیهکننده: علی حجازی‌مهر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز