خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره تبلیغات تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۲۵

نشست راهبردی جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با حضور محمد حیدری مدیرکل تبلیغات ارشاد و هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد حیدری در این نشست گفت: این جشنواره به علت تقارن با مباحث اقتصاد مقاومتی و تاثیر در این موضوع می‌تواند برای فرهنگ اقتصادی ایران موثر باشد. تبلیغات اثری ژرف در رفتار ما در گذر زمان خواهد داشت بنابراین باید از این فرصت برای رشد و بهره‌وری در حوزه‌های تولیدی استفاده کنیم.

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره نیز گفت: ماه‌هاست پیرامون برگزاری مناسب این جشنواره در حال هماهنگی هستیم در تلاشیم دومین دوره جشنواره تبلیغات را به شکل کیفی‌تر برگزار کنیم.

وی در ادامه شرحی از فعالیت‌های انجا م گرفته مطرح کرد و گفت: نخستین جلسه کارگروه رسانه ملی تخصصی تبلیغات در این دوره برگزار شد. همچنین از دیدگاه‌های اعضای کمیته پیرامون فضاسازی مناسب رسانه‌ای استفاده کردیم تا رسانه‌ها بتوانند با شرکت‌کنندگان تعامل بیشتری داشته باشند. کمیته علمی نیز ایجاد شد و یکی از دستاوردهای آن برگزاری سه کارگاه آموزشی برای تبلیغات خلاقانه، نحوه تهیه کمپین تبلیغاتی و تمهیدات تبلیغات بود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره گفت: شرکت‌ها برندها و سایر علاقمندان می‌توانند تا 7 بهمن‌ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. جلسه کمیته مشترک امور مشتریان و کانون‌های تبلیغاتی نیز یکی از برنامه‌هایی است که در دست انجام داریم. منشور داوری نیز تدوین و در اختیار سرداوران قرار خواهد گرفت تا شاخص‌های ارزیابی برای داوران کاملا روشن و مشخص بشود. 

سفیدی ادامه داد: در تلاشیم تا دوره‌های بعد را به صورت بین المللی برگزار کنیم برای رسیدن به این مهم امسال به صورت گسترده در رادیو، تلویزیون، تبلیغات محیطی و رسانه‌های به اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای جشنواره خواهیم پرداخت. همینطور سخنرانی‌های علمی و مقالات مختلفی به صورت کتاب در حاشیه جشنواره به چاپ خواهد رسید. تاکنون حدود 20 مقاله نیز در زمینه‌های مرتبط با تبلیغات آماده‌سازی شده است.

وی در پایان افزود: مطمئنم جشنواره ملی تبلیغات تاثیر ژرفی بر ائتلای رفتارها و محصولات تبلیغاتی خواهد داشت و در بلندمدت می‌تواند به کمک اقتصاد ایران بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز