خبرگزاری کار ایران

توزیع 6 میلیارد ریال یارانه خرید کتاب در نمایشگاه هرمزگان

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از توزیع 6 میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیصد و بیست و سومین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان از تاریخ 26 دی تا 2 بهمن در شهر بندرعباس و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی هرمزگان برگزار می‌شود.

در چهاردهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس 572 ناشر از سراسر کشور 58 هزار و 985 عنوان کتاب را در 475 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. از استان هرمزگان 10 ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت. یک هزار   و 250 عنوان کتاب توسط 14 ناشر در بخش عرب به نمایش درمی‌آید. برای حمایت ازناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز آثاری از 40 ناشر را در نمایشگاه عرضه می‌کند.

بانک شهر مستقر در نمایشگاه مبلغ 6 میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب را با تخفیف 20 درصدی دربین بازدیدکنندگان توزیع می‌کند.

بررسی وضعیت نشر و تالیف در هرمزگان، رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزشی، شب شعر، تاثیر ادبیات داستانی در پیشرفت جامعه با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، حضور محمدعلی بهمنی در برنامه شب شعر استان، جشن امضای کتاب، جنگ شادی، اجرای تئاتر، قصه‌گویی و ایستگاه نقاشی ازجمله برنامه‌های جنبی است که در نمایشگاه اجرا می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در بندرعباس، سه راه جهانبار پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر : ۴۴۷۹۵۰