خبرگزاری کار ایران

در دومین روز جشنواره موسیقی فجر؛

پخش آنلاین کنسرت ارکستر سمفونیک و رستاک

سامانه پخش آنلاین کنسرت‌های موسیقی از میان اجراهای دومین روز جشنواره، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران و گروه رستاک را به صورت آنلاین پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا، برنامه پخش آنلاین و آفلاین کنسرت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته جمعه 24 دی 1395 در سالن‌های مختلف انجام شد.

از میان اجراهای بخش بین‌الملل، اجرای گروه رامبرانت تریو(هلند) و حسام اینانلو و شهید پرویز خان(هند) به صورت آنلاین برای مخاطبان پخش شد. همچنین اجرای گروه آوازی تهران هم از میان اجراهای داخلی به صورت آنلاین از طریق سامانه «حام» در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

اجرای ارکستر پارس ناصر نظر، کُر فلوت تهران، آوای موج، با قدسیان، پرواز همای و ژیوان گاسپاریان هم به صورت آفلاین، امکان پخشش در اختیار کاربران اینترنتی قرار گرفت.

از میان اجراهای دومین روز جشنواره موسیقی فجر هم، اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهداد روحانی و گروه رستاک به صورت آنلاین پخش می‌شود و اجرای کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان و ارکستر خانه هنرمندان هم به صورت آفلاین پخش می‌شود.

برنامه‌های آفلاین کمتر از 24 ساعت پس از اتمام اجرا بر روی سامانه حام بارگذاری می‌شوند.

شرکت «حام» نخستین برگزار کننده کنسرت‌های آنلاین در ایران پیش از این اجراهای بسیاری را به صورت آنلاین برای مخاطبان پخش کرده است.

با تمهیداتی که مسئولان شرکت «حام» اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را ببینند. همچنین اینترنتِ دیدنِ کنسرت آنلاین رایگان است.

علاقه‌مندان به حضور در کنسرت‌‌های آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

کد خبر : ۴۴۷۹۱۶