خبرگزاری کار ایران

مدیرمسوول روزنامه جمهوری اسلامی:

هاشمی در اوج مظلومیت زبان به گلایه در انظار عمومی نگشود/صداوسیما از ترس افکار عمومی به معرفی شخصیت هاشمی پرداخت

زمانی که تمام دستگاه‌های تبلیغاتی رسمی علیه هاشمی بمباران تبلیغاتی کردند؛ وی توانست رای اول خبرگان را به دست آورد و امروز صداوسیما از ترس افکار عمومی به معرفی شخصیت هاشمی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرمسوول روزنامه جمهوری اسلامی در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری اظهار کرد: آزادی در صورتی برای جامعه ماندگار است که به شرایط حریت و آزادی پای بندی نشان دهند در غیر این صورت جامعه به دوران اسارت و بردگی برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری گفت: ملت ایران در عصر انقلاب، دفاع مقدس، مقاومت در برابر فشارهای خارجی، خنثی کردند تحریم‌های دشمنان و .. با هوشیاری ایستادگی و مقاومت کرد و توطئه‌های دشمن را به خودش برگرداند.

وی ادامه داد: در مواردی که می‌بایست از خدمتگزاران انقلاب، اسلام و مردم قدردانی شود عمل نشد درواقع به شرایط حریت پایبندی نشان ندادیم.

مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به شخصیت‌هایی مانند شهید بهشتی که در جامعه ما مظلوم بودند؛ افزود: با پایبندی به شرایط حریت می‌توان آزادی را نگه داشت در غیر این صورت گرفتار استبداد و استعمار می‌شویم.

مسیح مهاجری با بیان اینکه اشخاصی برای رسیدن به منافع شخصی به آیت الله هاشمی تهمت زدند و سعی در تخریب این چهره بزرگ سیاسی داشتند که در واقع به احکام حریت پایبند نبودند.

وی ادامه داد: عده‌ای به هاشمی نسبت دادند که وی با سپاه، بسیج، نظام و رهبری زاویه دارد اما هاشمی در زمانی که سپاه در غربت بود و عده‌ای در مقابل سپاه می‌ایستادند از سپاه حمایت جانانه کرد.

این فعال مطبوعات با بیان اینکه هاشمی اهل دوگانگی نبود؛ افزود: مقام معظم رهبری در دوران‌های مختلف همواره از هاشمی تعریف کردند و آیت الله هاشمی نیز رهبر را درک می‌کرد.

حجت الاسلام مهاجری تصریح کرد: هاشمی در اوج مظلومیت زبان به گلایه در انظار عمومی نگشود تا خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد نشود.

وی ادامه داد: زمانی که تمام دستگاه‌های تبلیغاتی رسمی علیه هاشمی بمباران تبلیغاتی کردند؛ وی توانست رای اول  خبرگان را به دست آورد و امروز صداوسیما از ترس افکار عمومی به معرفی شخصیت هاشمی پرداخت.

کد خبر : ۴۴۷۵۹۵