خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری اشوان مطرح شد؛

نسل جدید موسیقی پاپ صد در صد موفق‌ است/ برای پیشرفت پا روی دیگری نمی‌گذاریم

چهارمین روز از نشست خبری گروه‌های موسیقی شرکت کننده در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ظهر امروز در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در آخرین دور از چهارمین روز این سری نشست‌ها اشوان خواننده موسیقی پاپ با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: قطعا اخباری که دقیق و سالم باشد به پیشرفت ما و در ‌‌نهایت به پیشرفت موسیقی در کشور کمک می‌کند.

او درباره اجرایش در جشنواره موسیقی فجر نیز افزود: ما یک شب اجرا داریم و تلاش می‌کنیم که برنامه جدیدی نسبت به گذشته داشته باشیم. ترک‌هایی را که در گذشته اجرا کردیم با سازهای جدید و تنظیمات مجدد روی صحنه می‌آوریم.

این خواننده نسل جدیدموسیقی پاپ خاطرنشان کرد: با صلاحدید نیما رمضان از سازهای سنتی مانند کمانچه و سه تار نیز در اجرا‌هایمان استفاده خواهیم کرد.

در ادامه رسول ترابی با بیان اینکه با حضور اشوان در موسیقی پاپ موج جدیدی از این نوع موسیقی در کشور به راه افتاده است، گفت: این اتفاق از چند سال گذشته در حال شکل‌گیری است و به‌طور رسمی از سال گذشته ما شروع به کار کردیم و خدا را شکر بسیار موفق بودیم و مخاطبان زیادی را با خود همراه کردیم.

او ادامه داد: معتقدم نسل جدید موسیقی پاپ صد در صد نسل موفق‌تری است چراکه جنس طرفداران آن‌ها نیز تغییر کرده است و بدون شک ما از این پس اتفاقات بهتری را در موسیقی پاپ شاهد خواهیم بود.

مدیر برنامه‌های اشوان در پاسخ به این سوال که براساس چه آماری با قاطعیت از موفقیت این موج جدید موسیقی پاپ سخن می‌گوید، گفت: استقبال بی‌نظیری که در کنسرت‌ها می‌شود بیانگر این موضوع است برگزاری تعداد زیادی کنسرت در تهران و شهرستان‌ها بدون ضبط یک آلبوم موسیقی برای یک خواننده موفقیت به حساب می‌آید.

اشوان درباره آلبوم جدیدش نیز خاطرنشان کرد: اولین آلبوم ما اواخر بهمن‌ماه روانه بازار می‌شود این آلبوم ۱۴ ترک دارد که دو یا سه ترک آن هنوز اجرا نشده و در قالب همین آلبوم منتشر می‌شود ما در تلاش هستیم تا شرکتی در شأن مخاطبانمان انتخاب کرده و آلبوم را روانه بازار کنیم.

او تاکید کرد: ‌ گروه ما گروه بسیار خوبی است و ما برای پیشرفت خودمان پا روی دیگری نمی‌گذاریم بلکه در کنار هم هستیم.

ترابی تصریح کرد: باید بپذیریم نسل جدید موسیقی از راه رسیده و این موضوع کار را برای کار نسل گذشته موسیقی ما سخت‌تر می‌کند.

کد خبر : ۴۴۵۹۵۹