ارسال اثر به جشنواره برترینهای تبلیغات تا پایان همین ماه ممکن است
دبیرخانه جشنواره برترینهای تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات) طی اطلاعیهای آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره برترینهای تبلیغات ایران را اعلام کرد.
به گزارش ایلنا؛ کانونهای تبلیغاتی، روابط عمومیها، و برندها حداکثر تا ۳۰ دیماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار در رشتههای دیجیتال، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات حمایتی و چاپی، تبلیغات محیطی و مستقیم، تبلیغات یکپارچه و کمپینها، طراحی و برندینگ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات و فعالیتهای روابط عمومی در بخش اصلی و نیز آثار تبلیغاتی مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی در بخش ویژه به دبیرخانه اقدام کنند.
این دبیرخانه افزود: تا ۱۵ مهرماه، چهار برابر آثار قابل معرفی انتخابشده و بهعنوان نامزدهای دریافت شاهین و دیپلم افتخار معرفی خواهند شد.
در مراسمی که در روز ۲۵ بهمنماه در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار خواهد شد، به اثر اول شاهین طلایی، به اثر دوم شاهین نقرهای، به اثر سوم شاهین برنزی و به اثر چهارم دیپلم افتخار اعطا خواهد شد.