خبرگزاری کار ایران

اسناد شخصی اسحاق جهانگیری تحویل کتابخانه ملی می‌شود

با امضای تفاهمنامه‌ای، کار آماده‌سازی و انتقال اسناد دفتر معاون اول ریاست جمهوری و اسناد شخصی اسحاق جهانگیری به سازمان اسناد و کتابخانه ملی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، این سازمان و دفتر معاون اول رئیس جمهور، تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند. این تفاهم‌نامه به منظور توسعه فعالیت‌ها و همکاری‌های علمی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک، بین معاون اول رئیس‌ جمهور و سازمان اسناد و کتابخانه ملی، به امضا رسید.

آماده‌سازی و انتقال اسناد دفتر معاون اول ریاست جمهوری و اسناد شخصی دکتر اسحاق جهانگیری در چارچوب اهداف و وظایف سازمان اسناد و کتابخانه ملی، موضوع این تفاهم‌نامه است.

در بحث همکاری‌های مشترک، «آماده سازی و انتقال فایل و متن کاغذی پیاده سازی شده سخنرانی ها، اخبار، عکس‌ها و فیلم‌های معاون اول رئیس جمهور تا پایان دوره مسئولیت او به سازمان»، «تنظیم، آماده سازی و انتقال مجموعه اسناد و مدارک مربوط به مذاکرات دولت به سازمان»، «در اجرای موضوع پدافند غیرعامل، یک نسخه پشتیبان از مجموعه اسناد و مدارک دفتر معاون اول ریاست جمهوری (الکترونیک) تهیه و جهت حفظ و نگهداری به سازمان منتقل شود»، «در هر مرحله از فرایند انجام بندهای فوق که نیازمند راهنمایی و آموزش باشد، سازمان همکاری لازم را با دفتر معاون اول رئیس جمهور داشته باشد» و «ملاحظات دفتر معاون اول رئیس جمهور در خصوص چگونگی دسترسی به اسناد و مدارک انتقالی، ‌ در چارچوب مقررات مد نظر قرار خواهد گرفت»، جزو پنج بند ماده همکاری‌های مشترک قرار دارند.

این تفاهم‌نامه در چهار ماده، هفت بند و یک تبصره تنظیم و بین طرفین به امضا رسید و به مدت دو سال معتبر است و در صورت عدم مخالفت طرفین، به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

کد خبر : ۴۴۲۱۳۰