خبرگزاری کار ایران

«عشق‌های بالدار» در تئاتر شهر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر نمایشنامه «عشق‌های بالدار» را چهار سال پس از نگارش در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئا‌تر ساعت19:30روزهای سه شنبه ۲۳ و چهارشنبه ۲۴ آذر ماه نمایشنامه «عشق‌های بالدار» را در تالار قشقایی مجموعه تئا‌تر شهر روخوانی می‌کند.

این نویسنده و کارگردان تئا‌تر با اشاره به برگزاری این جلسه نمایشنامه‌خوانی گفت: نمایشنامه «عشق‌های بالدار» از جمله آثار نمایشی من است که چهار سال پیش نگارش آن را به اتمام رساندم و از‌‌ همان ابتدا نیز فضای اثر به گونه‌ای بود که دوست داشتم احمد مهران‌فر و محسن تنابنده به عنوان بازیگر در آن حضور داشته باشند، اما به دلیل مشغله فراوانی که این دو هنرمند در عرصه تصویر داشتند هنوز این موقعیت به دست نیامده که بخواهم آن را با حضور این دوبازیگر روی صحنه ببرم.

وی ادامه داد: من فعلا تصمیم ندارم با گروه دیگری این نمایش را کار کنم چرا که از‌‌ همان اول شخصیت‌های نمایشنامه را بر اساس نوع بازی محسن تنابنده و احمد مهران‌فر نوشته بودم و دوست دارم اگر قراری برای اجراست با همین هنرمندان باشد. بنابراین تصمیم گرفتم طی روزهای آینده برای اینکه بتوانم بازتاب جدیدی از مخاطبان نمایش داشته باشم جلسه نمایشنامه‌خوانی را برپا کنم تا بر اساس بازخوردهای تماشاگران نسبت به باز نویسی آن نیز اقدام کنم تا زمان اجرای عمومی نمایش فرا برسد.

جلسه نمایشنامه‌خوانی «عشق‌های بالدار» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه ساعت ۱۹: ۳۰ در تالار قشقایی مجموعه تئا‌تر شهر برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۷۱۰۷