خبرگزاری کار ایران

جشن 80 سالگی نادر گلچین برگزار می‌شود

در نخستین آیین "چهره ماه" کانون ادبیات آهنگین خانه‌ شعر و ادبیات، هشتادمین زادروز نادر گلچین، خواننده جشن گرفته خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در نخستین آیین "چهره ماه" کانون ادبیات آهنگین خانه‌ شعر و ادبیات، که از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۱ آذر ۹۵ با حضور گلچین و دوستان و شاگردانشان برگزار خواهد شد، تعدادی از شاعران، ترانه‌سرایان، آهنگسازان و خوانندگان سخن خواهند گفت و قطعاتی از آثار گلچین نیز توسط شاگردانشان اجرا خواهد شد.

تاکنون حضور و سخنرانی چهره‌هایی چون فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی، عباس خوشدل، محمدعلی شیرازی، هنگامه اخوان، مهدی آذرسینا، حسام الدین سراج، محمد سلمانی، اکبر آزاد، سیدعباس سجادی و غلامرضا طریقی در این برنامه قطعی شده است.

به گفته‌ ابراهیم اسماعیلی اراضی، مسئول این کانون، با توجه به اینکه موضوع محوری سری نشست‌های کانون ادبیات آهنگین، بررسی و نقد تخصصی انواع گونه‌های ادبی ـ موسیقایی از جمله تصنیف، ترانه و شعر محاوره است، در این نشست به ویژگی‌های ادبی آثار شاعران و ترانه‌سرایانی که با گلچین همکاری داشته‌اند نیز پرداخته می‌شود.

خانه‌ شعر و ادبیات در منطقه فرهنگی - گردشگری عباس آباد واقع شده و از بزرگراه حقانی (بلوار کتابخانه ملی، باغ هنر) و همچنین ایستگاه مترو حقانی دسترسی دارد. حضور علاقه‌مندان در این نشست، آزاد است.

کد خبر : ۴۳۶۶۰۵