خبرگزاری کار ایران

با اجرای مجید درخشانی، بهداد بابایی و میلادکیایی؛

بزرگداشت آنلاینِ فضل‌الله توکل و ناصر فرهنگ‌فر

مراسم بزرگداشت دو نفر از اساتید موسیقی ایران فض‌الله توکل و ناصر فرهنگ‌فر همزمان با برگزاری در تالار وحدت تهران به‌صورت آنلاین برای مخاطبان سراسر کشور به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، آیین نکوداشت «فضل‌الله توکل» نوازنده پیشکسوت سنتور ۱۹ آذر در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ به همراه رونمایی از دو آلبوم جدید برگزار می‌شود.

در این مراسم حسن ناهید به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و گروه فضل‌الله توکل به خوانندگی فرهاد عزیزی و پاشا پاشایی نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت. پیانونوازی بردیا صدر نوری بخش دیگری از این مراسم را تشکیل می‌دهد.

63

همچنین مراسم نکوداشت زنده‌یاد «ناصر فرهنگ‌فر» روز شنبه شنبه۲۰ آذرماه؛ ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این مراسم محمدعلی کیانی‌نژاد سخنانی را پیرامون جایگاه هنری ناصر فرهنگ‌فر ایراد می‌کند. اجرای قطعاتی از موسیقی ردیف دستگاهی ایران توسط میلاد کیایی (سنتور) و با همراهی پیمان ناصح‌پور (تمبک) بخشی از این برنامه خواهد بود.

در بخش دوم این برنامه مخاطبان به تماشای اجرای سه تار بهداد بابایی و تمبک آرش فرهنگ‌فر خواهند بود. بخش بعدی این مراسم به ضربی‌خوانی و ضربی‌نوازی آرش فرهنگ‌فر اختصاص خواهد داشت و در پایان نیز مجید درخشانی با تار و کامران جعفری با تمبک به اجرای برنامه می‌پردازند.

این دو مراسم‌ به همت شرکت راد نواندیش برگزار می‌شوند و از طریق سامانه کنسرت آنلاین کشور(حام) به صورت زنده برای مخاطبان سراسر کشور نیز قابل دسترسی خواهد بود.

کد خبر : ۴۳۵۷۱۶