خبرگزاری کار ایران

نقاشان زیر ۲۵ سال ۱۰ روز فرصت دارند/تمدید مهلت دوسالانه دامون‌فر

مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه نقاشی دامون فر ویژه جوانان زیر ۲۵ سال ایران، ۱۰ روز تمدید شد و نقاشان تا ۲۸ آذر ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، سیف‌الله پویاراد، مدیر این رویداد با اعلام این خبر گفت :انبوه درخواست‌ها از جوانان از سراسر ایران سبب شده این مهلت که تا هجدهم آذر بود فقط به مدت ده روز دیگر تمدید شود.

او گفت: با توجه به آثار رسیده در این مدت، انتظار دوسالانه‌ای کیفی و پرانرژی از نقاشان جوان را داریم.

او افزود: امسال علاوه بر بخش اصلی که نقاشی‌ست و هنرمندان می‌توانند با موضوع آزاد و تکنیک آزاد آثارشان را ارسال کنند، بخش جنبی نقاشی و تصویرسازی دیجیتال نیز تعیین شده که آن هم از منظر موضوعی آزاد است.

او افزود: iranartfestival. com مسیر ثبت‌نام است، هر هنرمند سه اثر که در دو سال اخیر خلق شده باشد را می‌تواند روی سایت آپلود کند؛ آثار ارسالی پس از دو مرحله داوری به جشنواره راه خواهند یافت.

پویاراد اعلام کرد: ششمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر ۲۰ دی در سینماگالری پردیس ملت آغاز به کار می‌کند و اول بهمن ماه با برپایی آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

او گفت: مثل همیشه جایزه نخست دامون‌فر، سفر به آلمان و بازدید از کارخانه فابرکاستل و شرکت در آکادمی ست.

این دوسالانه نقاشی با همکاری کویلو ( Quilo)، فابرکاستل آلمان  ( Faber-castell)،" کانسون"  ( canson)  و" پ ب ا" (pebeo)  فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۵۵۸۱