خبرگزاری کار ایران

استقبال ناشران مصری برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

حسین صفری؛ مسئول غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب قطر؛ از استقبال ناشران مصری برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین صفری که به عنوان مسئول غرفه ایران در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قطر حضور دارد گفت: با مذاکرات به عمل آمده با ناشران مصری حاضر در نمایشگاه بیش از 50 ناشر از این کشور برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود ابراز علاقه کرده اند. بر این اساس فرم‌های ثبت‌نام و جزوه اطلاعات مقررات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای حضور در نمایشگاه دراختیار این ناشران قرار گرفت.

 صفری در ادامه گفت: با توجه به حضور گسترده ناشران مصری در این دوره از نمایشگاه قطر ‌رایزنی‌های لازم برای نحوه حضور این ناشران در نمایشگاه کتاب تهران به عمل آمد و عمده دغدغه این ناشران برای حضور در نمایشگاه ارائه تسهیلات لازم از جمله حمل بار و تعرفه‌های گمرکی بود که اطلاعات لازم در این خصوص در اختیارشان قرار گرفت.

مسئول غرفه ایران درخصوص نشست‌های تخصصی که در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب قطر برگزار می‌شود گفت: 30 نشست برای این نمایشگاه در دو بخش عمومی و تخصصی در نظر گرفته شده است. اهمیت صنعت نشر و چگونگی حمایت از ناشران و نویسندگان، بررسی مشکلات پیش رو در صنعت نشر، از جمله برنامه‌هایی است که تاکنون برگزار شده است.

 بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب قطر 20 آذرماه به کار خود پایان می‌دهد. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان با ارائه 300 عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

کد خبر : ۴۳۴۹۶۰