خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایشی در چهار هزار لیتر آب

«آبی‌ترین آسمانی زمین» عنوان نمایش جدید پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر است که از روز دوشنبه 15 آذر ماه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی محد قاسمی از روز دوشنبه 15 آذر ماه ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این اثر نمایشی که توسط گروه تئاتر «باران» به صحنه می‌رود، پری بارانی، دل‌آرام ترکی و محمد قاسمی به عنوان بازیگر حضور دارند این در حالی است که مهران آتش زای دستیار کارگردان، محمد بهراد سرپرست گروه موسیقی، احسان موسویان منشی صحنه و مدیر تدارکات، عباس قاسمی، سمیه احمدی و حسین هاشمی گروه عکس، روزبه کمالی صدابردار، کیاون ضیاپور طراح نور، رضا باغبان و رسول رنجبر نورپردازان، مهرنوش سلیمی طراح گریم، محمد صالح کرمی مدیر صحنه، محمدصادق صارمی طراح گرافیک و شقایق فرشته روابط عمومی سایر عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می‌دهند.

محمد قاسمی در توضیح این اثر نمایشی آورده است:

«من 9 ساله بودم که شخصیت فرهاد این نمایشنامه را بازی کردم، آن زمان هنوز بازیگر نبودم، نویسنده هم نه، از 9 سالگی درامی را بازی کردم و در نقشی فرو رفته ام که هنوز وقتی بازگویش می کنم خودم برای لحظاتی می‌لرزم، آبی‌ترین آسمانی زمین سه اتو بیوگرافی از سه شخصیت است که یکی از آنها خود منم تا سن 9  سالگی، نمایشی که که صادقانه‌ترین اثر نمایشی من است و برایش 9 ماه زمان گذاشته‌ایم، امیدوارم گوارای وجود مخاطبان باشد. این اثر نمایشی همانطور که اشاره کردم سه اتو بیوگرافی در باره سه شخصیت دو زن و یک مرد است که در آب کشته شده‌اند، این نمایش در چهارهزار لیتر آب اجرا می‌شود»

کد خبر : ۴۳۴۵۱۷