خبرگزاری کار ایران

معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر

با حکم سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (فهیمه پناه‌آذر) به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی این جشنواره منصوب شد.

 به گزارش ایلنا در متن این حکم آمده است:

فرهیخته گرامی سرکار خانم پناه‌آذر

با سلام و احترام

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان  بزرگترین رویداد سالانه‌ی تئاتر ایران نیازمند دانش، کوشش و کارآمدی هنرمندان، مدیران و کارشناسان خبره‌ای است که جایگاه شایسته و منزلت گرانقدر و متناسب با نام ایران عزیز را  به این رخداد گرامی ببخشند.

کوششی و کارآمدی و توانایی که از سرکارعالی توقع می‌رود، اعتلا و درخشش سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را نوید خواهد داد.

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند سرکارعالی به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی» سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب می‌شود.

برقراری ارتباط مؤثر دبیرخانه جشنواره و رسانه‌ها؛ به‌کارگیری نیروهای متخصص در متجلی ساختن ویژگی‌ها، برنامه‌ها و فرآیند برگزاری جشنواره در قالب اخبار، گزارش و مصاحبه‌ها؛ نظارت بر تهیه محتوای مناسب و قابل انتشار در جراید، نشریات و خبرگزاری‌ها؛ رصد بازتاب رویدادهای گوناگون مرتبط جشنواره در مطبوعات و فضای مجازی؛ ساماندهی و ارتباط مؤثر جشنواره با مخاطبان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی و تهیه و نظارت بر درونمایه تارنمای رسمی جشنواره ازجمله وظایف این بخش به شمار می‌رود.

امید است در سایه مهربانی و یاری خداوند توانا، با بکارگیری دانش و مهارت حرفه‌ای در ارتقابخشی کیفی به این دوره جشنواره پیروز و توانمند باشید.

کد خبر : ۴۳۴۰۴۳