خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تیزر «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»+فیلم

اولین تیزر فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» ساخته حمیدرضا قربانی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

 به گزارش ایلنا، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» اولین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا قربانی به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی است که به زودی پس از فیلم «نفس» در گروه سینمایی کوروش اکران عمومی می‌شود.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد و همچنین در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در پنج رشته نامزد دریافت جایزه بود و سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

همچنین «خانه در خیابان چهل و یکم» در چندین جشنواره بین‌المللی نیز مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت.

در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» آمده است: دعواى ٢ برادر بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند. مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقهٔ یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به: کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده: آزیتا ایرایی براساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور تهیه: محمدصادق آذین، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه‌ و لباس: شیوا رشیدیان، مدیر تولید: محمد یمینی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: مریم نراقی، صداگذار: بهمن اردلان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه‌ریز: یاسر قارونی، منشی‌صحنه: حمیرا نعمت‌اله، عکاس: ایران انتظام، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مدیرتدارکات: مهرداد مهرپویان و تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی، محصول موسسه سیمای مهر.

کد خبر : ۴۳۳۷۸۶