خبرگزاری کار ایران

آغاز اجراهای صحنه‌ای موسیقی از امروز

علاقمندان موسیقی از امروز شاهد برگزاری کنسرت‌های مختلف هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با پایان ماه‌های محرم و صفر، خوانندگان و گروه‌های مختلف موسیقی برنامه‌ریزی جدیدی برای اجرای کنسرت تا پایان سال جاری انجام داده‌اند.

موسیقی پاپ

زانیار خسروی ۱۱ آذرماه ساعت ۱۸: ۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. بلیت‌های این اجرا از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

محسن یگانه ۱۲ و ۱۳ آذرماه در دو سانس ۱۸: ۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هواداران خود دیدار می‌کند. هزینه رفتن به این کنسرت از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است.

علیرضا طلیسچی ۱۴ آذر در ساعت‌های۱۸: ۳۰ و ۲۲ و با بهای بلیت ۴۰ تا ۱۳۰ هزار تومان در همین سالن اجرا خواهد کرد.

سیامک عباسی خواننده «خوشبختیت آرزومه» ۲۵ آذرماه در دو سانس ۱۸: ۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی با علاقه‌مندان خود دیدار می‌کند. بهای بلیت این کنسرت ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است.

محمد علیزاده با بهای بلیت بین ۴۵ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان در ساعت‌های ۱۸: ۳۰ و ۲۲ روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه در سالن میلاد کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

حمید عسکری در شب یلدا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت خود را برگزار می‌کند. این اجرا در ساعت ۲۱: ۳۰ برگزار می‌شود و مدت زمان آن ۱۲۰دقیقه است. همچنین علاقمندان می‌توانند برای بلیت این کنسرت از ۴۵ هزارتومان تا ۱۲۰ هزار تومان پرداخت کنند.

حمید حامی که برنامه‌ خود را برای شب یلدا تدارک دیده است و ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار وحدت کنسرت خواهد داد. بهای بلیت این اجرا از ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است.

بنیامین بهادری نیز روز یکشنبه ۵ دی ماه در ساعت‌های ۱۸: ۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا دارد.

فریدون آسرایی پنجشنبه ۹ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در ساعت ۱۸: ۳۰ و ۲۲ روی صحنه می‌رود.

موسیقی کلاسیک

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در روز ۱۱ آذر ماه در ساعت ۲۱: ۳۰ خواهد نواخت. دوستداران ارکستر سمفونیک و اجراهای کلاسیک می‌توانند قطعاتی از آهنگسازانی مانند آنتونین دورژاک، یوهان سباستین باخ، پی‌تر چایکوفسکی، کامیل سن سانس، گابریل فوره و ودست موسورسکی را بشنوند. بهای بلیت این اجرا ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان است.

موسیقی ملل

کیهان کلهر و اردال ارزنجان دونوازی کمانچه و باغلاما را ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت طنین‌انداز خواهند کرد. به گفته برگزارکنندگان، تمام بلیت‌های این کنسرت‌ها به فروش رفته‌اند و بهای آن‌ از ۴۵ تا ۹۵ هزار تومان تعیین شده بود. کلهر همچنین قصد دارد در دی‌ماه اجراهایی را در شهرهای شیراز، بوشهر، اهواز، همدان، اردبیل، رشت، کرمان، زاهدان، اراک و سنندج داشته باشند.

موسیقی نواحی

علاقمندان به زبان و لهجه «کاکوبند»ی‌ها می‌توانند ساعت‌های ۱۸: ۳۰ و ۲۲ روز ۶ دی‌ماه با حضور در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی از اجرای این گروه لذت ببرند. قیمت این اجرا از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

موسیقی بانوان

علاقمندان می‌توانند با پرداخت ۴۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان به دیدن اجرای سیمین غانم در تالار وحدت بروند. این کنسرت ۱۰ دی‌ماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

گروه راستان نیز در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به خوانندگی فرزانه نبی‌الهی جمعه ۱۹ آذر روی صحنه می‌روند. بهای بلیت این کنسرت ۶۰۰۰۰ هزار تومان است.

کد خبر : ۴۳۳۵۶۲