خبرگزاری کار ایران

رییس و قائم‌مقام شورای مرکزی انجمن عکاسان سینما استعفا کردند

علی نیک‌رفتار و مهدی دلخواسته از اعضای شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران از سمت خود در این شورا استعفا کردند.

به گزارش ایلنا، علی نیک رفتار (رییس شورای مرکزی) و مهدی دلخواسته (قائم‌مقام) شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران و از عکاسان سینمای ایران چند روز پیش استعفای خود را اعلام داشته و از عضویت در این شورا کناره‌گیری کردند.

البته این دو عکاس به عنوان عضو انجمن همچنان عضو صنف خواهند بود. بی‌توجهی به مفاد اساسنامه و آیین‌نامه‌های مصوب و مشکلاتی که در زمینه رعایت‌شان و جایگاه حرفه عکاسی در سینما وجود دارد از جمله دلایل این استعفاها مطرح شده است.

آخرین مجمع عمومی سالانه انجمن عکاسان سینمای ایران ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۵ در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد که در این جلسه، رئیس شورای مرکزی، بازرس و خزانه دار گزارش های خود را قرائت کردند و در نهایت با حضور ۴۷ نفر از اعضا، رای گیری انتخاب بازرس انجام شد و زهرا تبریزی به عنوان بازرس اصلی و بابک برزویه به عنوان بازرس علی البدل انجمن عکاسان سینمای ایران انتخاب شدند.

براساس اساسنامه انجمن عکاسان سینمای ایران در اولین نشست شورای مرکزی منتخب که در تاریخ ۲۷ مهر ماه تشکیل شد، با اکثریت آرا، علی نیک رفتار به عنوان رئیس شورای مرکزی، مهدی دلخواسته قائم مقام و محمد فوقانی خزانه‌دار انجمن معرفی شدند.

کد خبر : ۴۳۰۲۵۷