خبرگزاری کار ایران

تخفیف دانشجویی برای نمایش «مجنون‌تر از مجنون»

بلیت تئاتر «مجنون‌تر از مجنون» به کارگردانی سوگند فیروزی تا پایان اجرا با تخفیف 50 درصد به دانشجویان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سوگند فیروزی اجرای خود را از 16 آبان آغاز کرده و تا 5 آذر با اجرای رکسانا فیروزی، سوگند فیروزی، عرفان قسمتی، محسن مسیحا و امیرحسین یوسفی روی صحنه می‌رود.

در خلاصه «مجنون‌تر از مجنون» آمده است: فرهاد برای رسیدن به شیرین، لیلی را دربند می‌کشد به تصور اینکه مجنون شیرینش را ربوده است.

فرهاد کوه‌کن دیگر کوه نمی‌کند و برای خسرو تابوت می‌سازد. در این نمایش شخصیت‌های داستان به دلیل خاک گرفته شدن کتاب‌های نظامی توسط مردم، به جان هم می‌افتند.

«مجنون‌تر از مجنون» هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱، طبقه چهار، واحد ۵ اجرا می‌شود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تهیه‌کننده آیت فیروزی، سعید دولتی مشاور کارگردان، فرشید حاجیان دستیار کارگردان، متین زرین نگار منشی صحنه، رکسانا فیروزی و امیررضا مشهدی اجرای گریم، محمودرضا محمدی خواننده، شایان علمی نوازنده و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی بلیت‌های خود را به‌صورت حضوری خریداری کنند.

کد خبر : ۴۲۸۶۹۴