خبرگزاری کار ایران

رییس کارگروه مطبوعات استان فارس در غرفه ایلنا:

هیچ کنسرتی در شیراز لغو نشده است

ایجاد فضای مثبت از طریق رسانه قطعا تبعات کمتری برای گروه‌های هنری به دنبال دارد اما اگر رسانه وظیفه خود را ایفا نکرده باشد قطعا گروه‌های هنری با مشکل مواجه می‌شوند بنابراین نقش رسانه بسیار مهم و اساسی است البته هجمه‌ها همیشه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ صابر سهرابی (رییس کارگروه مطبوعات اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس) با حضور در غرفه ایلنا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ اظهار کرد: استان فارس داعیه‌دار هنر در ایران است و در چندسال گذشته بر تعداد گالری‌های استان به ویژه در شهر شیراز افزوده شده که این باعث خوشحالی‌ست.

او ادامه داد: خوشبختانه هیچ کنسرتی در شهر فارس لغو نشده و اجراهای بسیار خوبی در شیراز داشته‌ایم که با استقبال خوبی مواجه شده هر چند سنگ‌اندازی‌هایی در این میان وجود داشت اما توانستیم رضایت هنرمندان را جلب کنیم و فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رییس کارگروه اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ارتباط با نقش حمایتی رسانه‌ها در برگزاری نمایش‌ها و اجراهای موسیقی در شهرستان‌ها گفت: رسانه غیر از وظیفه اطلاع‌رسانی که نقش ذاتی آن است نقش مهمی در مثبت نشان دادن برنامه‌های هنری دارد از همین با ایجاد یک فضای مثبت می‌تواند به برگزاری بهتر و بدون مشکل اجرای گروه‌های هنری در شهرستان‌ها کمک کند.

سهرابی ادامه داد: ایجاد یک فضای مثبت از طریق رسانه قطعا تبعات کمتری را برای گروه‌های هنری به دنبال دارد اما اگر رسانه وظیفه خود را بدرستی ایفا نکرده باشد قطعا گروه‌های هنری با مشکل مواجه می‌شوند بنابراین نقش رسانه بسیار مهم و اساسی است البته هجمه‌ها همیشه وجود دارد.

کد خبر : ۴۲۷۲۱۷