خبرگزاری کار ایران

یادداشت رخشان بنی‌اعتماد برای نمایشگاه چهار عکاس

چهارمین نمایشگاه «تداوم» با حضور ۴ عکاس پیش‌گام زن، مریم زندی، میترا محاسنی، رعنا جوادی و غوغا بیات روز جمعه، ۲۱ آبان ماه در گالری شماره‌ی ۶ برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، هر چهار عکاس که از شناخته‌ترین عکاسان ایرانی محسوب می‌شوند، فعالیت حرفه‌ای را در دهه‌ی ۱۳۵۰ آغاز کرده‌اند و حال پس از ۴۰ سال در کنار هم در نمایشگاه «تداوم ۴» حضور پیدا می‌کنند. نمایشگاه «تداوم» که به کوشش گالری ۶ برگزار می‌شود به تداوم در کار حرفه‌ای عکاسان می‌پردازد و تاکنون ۳ بار برگزار شده است و این‌بار به بررسی و مرور آثار ۴ عکاس پیش‌گام زن می‌پردازد که از برجسته‌ترین عکاسان ایران محسوب می‌شوند.

در بخشی از نوشته‌ی نمایشگاه به قلم رخشان بنی‌اعتماد آمده: «سال‌های سال است که حضور هر کدام از آنان به تنهایی کافی است تا مشتاقانه کنجکاو شوی که به دنبال خبر بروی و مطمئن باشی که هر بار از چه منظری به روزنه‌ی آگاهی و حظ هنری ترا فرا می‌خوانند و این‌بار هر چهار نفر در کنار هم. مریم زندی، میترا محاسنی، رعنا جوادی و غوغا بیات. چهار هنرمند نام‌آشنا در کنار هم که گزیده‌ای از آثارشان تحت عنوان «تداوم» به همت «کتایون ده‌چمنی» در نمایشگاهی با همین عنوان و در گالری ۶ موقعیتی ناب فراهم می‌آورد».

نمایشگاه «تداوم ۴» با نمایش گزیده‌ای از آثار ۴ عکاس پیش‌گام زن، مریم زندی، میترا محاسنی، رعنا جوادی و غوغا بیات از روز جمعه، ۲۱ آبان ماه در گالری شماره ۶ آغاز و تا ۲۸ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

کد خبر : ۴۲۶۹۴۰