خبرگزاری کار ایران

تشکر رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت از حضورحرفه‌ای و موثر ایران

یورگن باس، رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از حضورحرفه‌ای و موثر ایران در نشر بین‌الملل و نمایشگاه کتاب فرانکفورت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با یورگن باس، رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

این دیدار در محل کار دفتر یورگن باس صورت پذیرفت. طرفین در این دیدار درخصوص گسترش ارتباطات نمایشگاهی به بحث و تبادل و نظر پرداختند. در این دیدار درخصوص مه‌مان ویژه شدن ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال‌های آینده، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی توسط نمایشگاه فرانکفورت در ایران برای ناشران، کمک به تسهیل فرآیند صدور ویزا برای ناشران و اهل قلم رایزنی‌های لازم صورت گرفت.

همچنین در این دیدار یورگن باس از ورود حرفه‌ای و موثر ایران در نشر بین‌الملل و در نمایشگاه فرانکفورت تقدیر و قدردانی کرد.

 امیرمسعود شهرام‌نیا از ایشان به صورت رسمی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت کرد.

دراین دیدارمحمودآموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و سید علی موجانی، رایزن فرهنگی ایران در آلمان نیز حضور داشتند.

در حاشیه حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت دیدارهای جداگانه‌ای نیز با روسای نمایشگاه‌های پکن، مسکو، گوادالاخالا، بلونیا، پاریس و دوحه نیز صورت گرفت.

شصت و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز (۲ آبان ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر : ۴۲۱۸۰۰