خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت صالحی‌امیری، پرویز اسماعیلی و مجید غلامی برای درگذشت رضا رستمی

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور و مدیرعامل خانه کتاب در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رضا رستمی از خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سید رضا صالحی‌امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، در پیامی درگذشت رضا رستمی، یکی از روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فرهنگ را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگاری فرهیخته از اهالی فرهنگ که به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود موجب ناراحتی و تالم فراوان شد.

ضایعه درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و همکاران وی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و برای او رحمت واسعه الهی را در ایامی که هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم، مسئلت می‌کنم.

سیدرضا صالحی‌امیری»

پیام تسلیت معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور

همچنین پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور) نیز در پیامی جداگانه درگذشت رضا رستمی را تسلیت گفت.

متن پیام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی همکار گرامی جناب آقای رضا رستمی، روزنامه نگار توانمند و با اخلاق کشورمان موجب تاثر فراوان شد.

آن مرحوم طی سالهای متمادی فعالیت در رسانه‌های مختلف؛ شرافت قلم و حرمت حرفه خبرنگاری را به شایستگی پاس داشت و نمادی از دانش و مهارت، ژرف بینی و انصاف در روایت پدیده‌ها و نقد رویداد‌ها، بویژه در حوزه فرهنگ، سینما و هنرهای نمایشی برای فعالان رسانه‌ای کشور بر جای گذاشت. فقدان آن عزیز قطعا ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای روزنامه نگاری ایران خواهد بود.

اینجانب فقدان این روزنامه نگار نجیب و همکار سالهای دیرین را به خانواده آن مرحوم بویژه همسر بزرگوار و فرزند دلبندش، همچنین جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کشور و بخصوص مدیران و همکاران گرامی ایشان در خبرگزاری خبرآنلاین تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌دارم.

پرویز اسماعیلی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور»

 

مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب نیز طی پیامی درگذشت رضا رستمی، خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر را تسلیت گفت.

در متن پیام مجید غلامی جلیسه آمده است:

«درگذشت ناگهانی رضا رستمی، دبیر سابق فرهنگی خبرآنلاین تاسف و افسوس را به همراه داشت. او خبرنگاری پرکار و باسابقه در حوزه سینما، تئا‌تر و.. بود. بی‌شک فقدان او ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

اینجانب فقدان این روزنامه‌نگار فرهیخته را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به جامعه مطبوعاتی تسلیت می‌گویم و از خداوند برای او رحمت الهی مسئلت دارم.»

رضا رستمی، هفته گذشته به علت عارضه تومور مغزی در بیمارستان شهدای تجریش بستری بود در آخرین دقایق روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه دارفانی را وداع گفت.

کد خبر : ۴۲۰۸۷۲