خبرگزاری کار ایران

آزادیخواه به ایلنا خبر داد؛

احتمال دعوت جنتی به مجلس/ آمادگی کمیسیون فرهنگی برای حمایت از وزیر ارشاد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که این کمیسیون آمادگی دارد با تمام توان به فعال‌سازی برنامه‌های وزارت ارشاد یاری برساند و از آقای جنتی حمایت کند.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر این‌که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متناسب با بودجه‌اش مواخذه می‌شود، گفت: در شرایط فعلی استفعای جنتی نه به صلاح دولت است و نه به صلاح کشور.

او گفت: باتوجه به این‌که آقای جنتی در تیم دولت روحانی است و همکاری با دولت را پذیرفته باید بنابر فرموده رهبری تا آخرین لحظه به کار خود ادامه دهد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تلاش این کمیسیون برای حل مشکلات، یادآور شد: کمیسیون فرهنگی آمادگی دارد با تمام توان به فعال‌سازی برنامه‌های وزارت ارشاد یاری برساند و از آقای جنتی حمایت کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم یادآور شد: درصورتی که استعفای آقای جنتی به نتیجه برسد، متاسفانه نه‌تنها کاری پیش نمی‌رود، بلکه گره کوری در مسیر فعالیت این وزارتخانه ایجاد می‌کند.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوالی درباره برنامه کمیسیون فرهنگی برای حمایت از وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: شخصاً معتقدم باید با پادرمیانی و دعوت از وزیر فرهنگ ارشاد برای حضور در جلسه‌های کمیسیون، فضا را به سمتی سوق دهیم که آقای جنتی از این استعفا منصرف شوند.

آزادی‌خواه در پایان گفت: آقای جنتی این وزارتخانه را مدیریت کرده تا به امروز کارها را پیش برده و صلاح نیست در این چندماه باقی‌مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری استعفا کند؛ چرا که هر کسی در این چند ماه روی کار بیاید، قادر نخواهد بود از آسیب‌هایی که در پی استفعای وزیر گریبان‌گیر فرهنگ و هنر کشور می‌شود، جلوگیری کند.

کد خبر : ۴۲۰۲۰۲