خبرگزاری کار ایران

در مراسم رونمایی از فیلم سیانور مطرح شد؛

ایوبی: از سیانور حمایت می‌کنم

رئیس سازمان سینمایی حمایت همه‌جانبه خود را از فیلم «سیانور» اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حجت‌الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) شامگاه دو شنبه ۲۶ مهر ماه در مراسم رونمایی از فیلم سیانور در تالار ایوان شمس گفت: از برادر عزیزم محمود رضوی و بهروز شعیبی برای ساخت فیلم سیانور که یک فیلم درخشان است تشکر می‌کنم. 

 وی با اشاره به موضوع فیلم سیانور گفت: امروز جهان شاهد پدیده‌ای به نام داعش است اما مردم کشور ما سال‌ها پیش شاهد جنایت‌های گروههای مجاهدین خلق بودند که مانند داعش عمل می‌کردند و هنوز هم مورد حمایت کشورهای غربی هستند.

 رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه امسال سال درخشانی برای سینمای ایران بوده؛ گفت: اگربه وضعیت شش ماه اول سال نگاه کنیم در بخش سینمای دینی و ارزشی دو فیلم بسیار خوب درباره منافقین داشتیم.

 ایوبی افزود: بسیار امیدوارم که فیلم سیانور در زمان اکران بدرخشد و از صداوسیما و نهاد‌ها می‌خواهم که کمک کنند و خود من هم از این فیلم حمایت می‌کنم. 

 وی ادامه داد: باید از فیلمسازانی که آثاری درباره انقلاب اسلامی و سازمان منافقین دارند حمایت کنیم و باید فضا را باز کنیم تا خلاقان و هنرمندان به موضوعات تاریخی بیشتر بپردازند و این موضوعات را بهتر نشان دهند.

 ایوبی افزود: فیلم‌هایی مانند سیانور می‌تواند به نسل امروز نشان دهد که سازمان منافقین چه جنایت‌هایی در ایران انجام دادند.

کد خبر : ۴۲۰۱۲۸