خبرگزاری کار ایران

استقبال ناصر سراج از برگزاری انتخابات مدیران مسئول به شکل اینترنتی

نماینده قوه قضاییه در هیات نظارت بر مطبوعات؛ روند برگزاری انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به شکل اینترنتی را مثبت دانست.

ناصر سراج؛ ظهر امروز (یکشنبه 25 مهر) بعد از بازدید از روند برگزار انتخابات در پاسخ به سوال ایلنا؛ درباره روند برگزاری این انتخابات گفت: برای اولین بار انتخابات مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود و براساس بازدیدی که انجام دادیم تعداد شرکت‌کنندگان خوب بوده است و بیش از ۶۰۰ نفر اکنون شرکت کرده‌اند. پیش‌بینی می‌کنیم در همین دوره اول نماینده مدیران مسئول انتخاب شود.

وی درباره اینکه آیا می‌توان دیگر انتخابات‌های کشور را هم به صورت الکترونیکی برگزار کرد؛ گفت: این انتخابات قابل مقایسه با انتخابات دیگر همچون ریاست جمهوری و یا مجلس شورای اسلامی از لحاظ گستردگی نیست زیرا کل افرادی که می‌توانند رای بدهند در این انتخابات ۳هزار نفر است اما می‌توان این انتخابات را به عنوان یک پایلوت بررسی کرد و براساس آن برای انتخابات‌ دیگر برنامه‌ریزی کرد.

وی درباره پرونده رسانه‌هایی که توقیف و به قوه قضائیه ارجاع شده مانند خبرگزاری موج و هفته‌نامه یالثارات نیز گفت: من در جریان نیستم.

کد خبر : ۴۱۹۵۹۸