خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

اولین واکنش وزیر ارشاد به خبر استعفایش

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز اولین واکنش را به خبر استعفایش به صورت رسمی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری انتخابات الکترونیکی نمایندگان مدیرمسئول در هیات نظارت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد انتشار خبر استعفایش در رسانه‌ها گفت: قرار نیست درباره این مسئله اظهارنظر و صحبتی بکنم و در چند روز آینده همه چیز کاملاً مشخص می‌شود.

او در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه نگرانی‌هایی در مورد جایگزینی ایشان به وجود آمده است گفت: همین که چندی درباره این خبر در رسانه‌ها بحث شده خوب است.

جنتی در پاسخ به سوال ایلنا، درخصوص برگزاری اولین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به شکل الکترونیکی گفت: روند برگزاری این انتنخابات اطمینان‌بخش است و پیش از این نیز در مطبوعات به تفصیل درباره آن صحبت کرده بودیم و امروز خوشبختانه با همکاری دوستان در بخش «آی.تی» این امر محقق شد.

او ادامه داد: امروز با وجود اینکه تنها یک ساعت از آغاز انتخابات گذشته است استقبال خوبی از سوی مدیران مسئول مطبوعات در تهران و سایر استان‌ها صورت گرفته و امیدواریم این روند تا پایان رأی گیری ادامه داشته باشد و با شرکت بیش از ۵۰ درصد از واجدان شرایط امروز انتخابات به سرانجام برسد و مجبور به برگزاری انتخابات مجدد نشویم.

کد خبر : ۴۱۹۵۵۷