خبرگزاری کار ایران

انتصاب دبیر و اعضای هیات علمی جایزه کتاب سال توسط علی جنتی‌

دبیر و اعضای هیات علمی سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال منصوب شدند

به گزارش ایلنا، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر و اعضای هیات علمی سی و چهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

بر اساس احکام صادر شده؛ حجت الاسلام رضا مختاری، محمدرضا موحدی، محمد امین قانعی‌راد، جواد محقق، محمدتقی خانی، محمود کمره، مجید غلامی جلیسه، محمد خزایی، محمد سلگی، محسن جوادی و منصور صفت‌گل به عنوان اعضای هیات علمی سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در متن احکام هریک از اعضای هیات علمی آمده است:

نظر به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در زمینه‌های علمی-پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات علمی سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌های جناب‌عالی و سایر اندیشمندان و صاحب‌نظران، اینجایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته خود را در ارتقاء فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز، ایفا نماید.

همچنین علی جنتی در حکم جداگانه‌ای حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی مهدوی‌راد را به عنوان دبیر علمی سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن حکم او آمده است:

نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربه‌های ارزنده‌اتان در حوزه‌های دانش و کتاب‌پژوهی، جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و اساتید در گسترش دانایی و تولید علم و فرهنگ در ایران اسلامی موید باشید.

کد خبر : ۴۱۹۱۶۵